Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Saturday, February 9, 2013

Buku Merah , WAHH !! :P

Assalamualaikum & Hello.

Actually cerita ni dah basi gila kot , ihiksss. Tapi nak cerita jugak , I don't care I don't care. :P
Haritu 4hb , aku sanggup ambil cuti semata nak pergi buat buku merah. Kurlass kau jah.
Orang lain buku merah depa dah siap cop depan belakang. Kau baru nak buat ?? Gila noob. Ahakss.

So seawal pagi lagi Wan dah datang rumah and pick up aku. Phewww.
Dengan harapan dapatlah nombor awal awal. Malas nak menunggu hoccay.
Tapi sesampai je dekat Pejabat Passport kat Putrajaya Precint 15 tu , nahhhh kauuuu ramai gila !!


Aku yang datang pukul 8.48 pagi ni pon dapat nombor 1099.
Orang datang lepas aku ?? Haaa lu pikirlah sendiri. Berabad nak tunggu nombor woii.
Daripada cuaca kat luar mendung sampai hujan lebatlah jugak baru sampai turn aku. Y___Y


Selepas 2 3 kali bertukar kaunter , akhirnya pukul 11.40 pagi baru dapat buku merah. Phewww.
Cuak jugak masa nak buat buku merah ni sebab takut tak lepas. :P
Almaklumlah hutang dengan PTPTN bergunung ganang. Lalalala.
So , this is my buku merah. Validity sampai February 2015.
Sempat lagi nak pakai untuk pergi honeymoon. EHHH ! Motipppp. HARHARHAR.
Yaiiiyyy dah boleh pergi company trip , trolololo.

Sekian sahaja kisah buku merah dan aku.
Gong Xi Fa Cai semua !!
Love ya people. Thanks for your time.


p.s : office lengang bila cina dah balik kampung untuk raya. yaiyyy partayyy !! ^_^v


xoxo


4 comments:

  1. akak punya buku merah tahun ni kot expired sebab buat 5 tahun lepas huhu. wah selamat berjalan nanti nad. nak fridge magnet ;p

    ReplyDelete
  2. Kak Cha : hihi , baiklah. Tapi lambat lagi. Nnt ingatkan lagi sekali eh. Hihihi

    ReplyDelete

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah