Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Tuesday, February 26, 2013

Lirik Lagu : Hazama - Relakan Jiwa.

Assalamualaikum & Hello.

Dah 2 3 hari ni asyik dengar lagu ni repeatedly , yess aku tak pernah boring dengar suara Hazama ni.
Daripada dia tak dapat masuk AF sampai jadi juara , yess aku tetap dengan Hazama.
Pendekkan kata , aku memang fanatik dengan Hazama. HIHIHI.

Jom kita nyanyi nyanyi lagu baru Hazama , stail kotttt. :D

Relakan Jiwa - Hazama

Kusangka hidupku
Selamanya kelam
Terbelenggu ikatan tanpa manisnya cinta
Memaksa diriku
Menapaki jalan
Arah yang tak pernah ku mahu dalam hatiku

Kini kau pun hadir
Memberi cahaya
Membangunkan ku dari suramnya mimpi ngeri

Menuntun hatiku ke palung asmara
Seakan ku hidup kembali dari matiku

Engkaulah cinta
Yang selama ini aku cari

Ku Relakan Jiwa
Tuk menjadi penghuni dalam sangkar hatimu
Kerna engkaulah nadi yang menghidupkan aku
Yang mampu melarutkan setiap sepi hatiku

Hati bukan untuk dimiliki
Tapi untuk dicinta dan mencintai
Kurelakan jiwaku padamu

Engkaulah cinta
Yang selama ini aku cari

Ku Relakan Jiwa
Tuk menjadi penghuni dalam sangkar hatimu
Kerna engkaulah nadi yang menhidupkan aku
Yang mampu melarutkan setiap sepi hatiku

Seandainya waktu
Tak pernah pertemukan aku dengan dirimu
Akan kubiarkan mati hatiku selamanya
Sehingga kau datang membangunkan aku

p.s : aku sanggup paksa mama bawak pergi JJ AU2 tu dulu , semata nak tengok Hazama dalam rumah kaca. Kihkihkih. Obses kau jahhh !! :P


xoxo 


No comments:

Post a Comment

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah