Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Thursday, February 28, 2013

Skin Care : Hansaegee Charcoal Mask + Watsons Nose Pore Strips.

Assalamualaikum & Hello.

Siapa baca blog Yuyu Zulaikha & Fatin Liyana mesti ada terbaca entry dorang pasal Hansaegee kan ?
And currently aku pon tengah tekun menunggu parcel daripada Hansaegee. Hiksss. *ai is terpengaruh*
Asalnya saja nak usha usha je , tapi tetiba dah terorder dan dah terbuat payment. Mihmihmih.
So , as a first timer. Aku tak beranilah nak put risk nak beli selonggok semua benda.
Maka dengan itu , for first trial ni aku just order Charcoal Mask - quantity 2 je. Hahahaha.


Inilah dia Charcoal Mask yang digembar gemburkan oleh mereka mereka di luar sana.
Rasa macam tak sabar je nak pakai , nak jugak rasa ohsem macam dorang. Hiksss.
Minta mintalah posmen tu tak seleweng Charcoal Mask ai hoccay. :D
Harga Charcoal Mask : RM 11.90 sekeping.


Ini pulak Blackhead Suction Nose Pack , pon seperti ohsem bila tengok dorang tepek dekat hidung.
Tapi yang ni aku tak order lagi , tunggu next batchla.
Ada jugak member aku yang kata nose pack ni best , sebab sejuk.
Takpe nanti aku try okay Lily. Thanks for your comment.
Harga Blackhead Suction Nose Pack : RM 37.00

For now ada promotion 3 keping Charcoal Mask + 1 set Blackhead Suction Nose Pack : RM 70.00
Harga tidak termasuk postage ye kawan kawan semua.


Disebabkan aku tak beli lagi nose pack dengan Hansaegee , aku pon belilah Watsons Nose Strips.
Saja saja nak try sebenarnya , padahal aku bukan ada blackhead pon. Hewhewhew.


Watsons Nose Pore Strips : RM 6.95 sekotak
Dalam 1 kotak ada 10 keping nose strips.
Memandangkan aku beli pon sebab saja saja nak try.
Aku pon bagilah Wan 5 and aku amek another 5. Baikkan aku. :D

Semalam jugak aku try pakai benda alah ni dengan Wan , Miahahaha.
Masing masing siap Whatsapp gambar masing masing dengan nose strips.
Yang lawaknya , boleh plak Wan pakai strips ni terbalik. Okay hidung kau mancung. :PP
Kira okaylah tu dia nak pakai kannn ? Lepas ni kita kasi pakai Charcoal Mask pulak.
Kita tengok apa pulak nak jadi. HARHARHAR.

Thanks for your time , love ya people.


p.s : cepatlah sampai wahai parcel , ai is tak sabar nak kulit macam korea ni. EHHH !!


xoxo


3 comments:

  1. thanks share info . ada juga baca kat blog mereka tu .. sesi perabeh duit ni :)

    ReplyDelete
  2. Cik Ara : Yeah ! Jomlah kite perabih duit sama sama. :D

    Rina : Silalahh tekan Hansaegee link tu. Direct to their web. Best !! :D

    ReplyDelete

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah