Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Friday, February 8, 2013

Tolong jangan libatkan akulah wei , blah !

Assalamualaikum & Hello.

Semalam hari yang agak disaster untuk aku. Semua gara gara handphone Wan bagi boleh tercicir.
Haizzz. Petanda apalah tu agaknya kan. Tapi alhamdulillah , hari ni dah jumpa balik handphone tu. Ngeee.
Tercicir dalam kereta mama je tapi sampai kedai handphone aku singgah semalam aku suruh cari. Hiksss.

Harini blogwalking macam biasa , malas nak buat kerja punya pasal. Mood CNY dah mai la katanyaaa.
Maka , aku lalu sana lalu sini , google sana google sini......daaannnn.....NI MAKAN DIA !! Fuuuuuhhh....

Bila aku terjumpa 1 blog kepunyaan kawan lama. Ya very long loong looooong lost friend.
Rasa teruja nak dengar khabar cerita si dia. Lalu laju aku scroll setiap entry yang ada.
Tapiiii yang aku jumpa ?? Entry yang sangat penuh dengan rasa tidak puas hati.
Tak puas hati dengan siapa ? Dan apa pulak kaitan dengan aku sampai aku nak tulis kat sini.
This is because entry tak puas hati tu melibatkan ex boifrennya dan AKU , yeee AKU !!


HARHARHARHARHARHARHARHAR........


Aku marah , aku terkedu , aku terkesima , aku tak tahu apa exactly yang aku rasa.
But maybe more kepada aku terkejut , aku tak sangka cerita 3 4 tahun lepas kau nak ungkit lagi ?
Kau bukan ungkit tapi kau memang tak pernah lupa pon even sekejap. Macam mana kau hidup eh ??

Pointing your fingers here and there , tunjuk sana tunjuk sini. Kenapa tak pernah cuba tunjuk diri sendiri ?


If your relationship doesn't work macam yang kau nak , tak bermaksud kau boleh tunjuk aku.
Tak bermaksud ex boifren kau masih mengharapkan aku or sesiapa in his past.
Tak bermaksud kau boleh cakap ikut suka hati kau je macam orang takde otak.
Dan tak bermakna aku nak bagi dia jilat balik ludah berkahak dia yang macam kau cakap tu.

Tolonglah , bukak mata kau besar besar , bukak minda akal ko tu sikit. Jangan kolot sangat.
Kalau betul ex boifren kau tu harapkan "ktorg" kenapa tak daripada dulu je.
Kenapa bila kau dah putus baru kau nak kaitkan semua ??
Tolonglah jangan same sekali kaitkan aku dengan ex boifren kau mahupun kau.


p.s : aku bosanlah dengan rasa benci dan tak puas hati kau dekat aku. BOSAN !


xoxo


2 comments:

  1. Biasalah tu manusia, nway thanks follow blog. I'm follow you and nice blog :)

    ReplyDelete
  2. Aqilah : yela tu , daripada kawan boleh jadi lawan. Macam2 kan ? Thanks follow blog kite. Ihikksss. :)

    ReplyDelete

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah