Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Saturday, March 30, 2013

Bila aku biarkan diri dibuli , Gggrrr !!

Assalamualaikum & Hello.

Selasa haritu selepas waktu pejabat *woi gila bahasa buku!!* , aku tetiba terasa macam nak buat therapy monthly.
Therapy apa lagi kalau bukan shoppiiingggg , hikhikhik. Terus laju je tanya Rein dia free ke tak on that day.
Katanya boleh jugaklah nak teman pergi jalan jalan. Padahal dia wallet pon tinggal kat rumah.
Gila pendatang asing tanpa izin dia haritu , HARHARHAR. *tak memasal je kena belanja gemok tu makan. :P*
So , berjumpalah ktorg dekat LRT Hang Tuah memandangkan ktorg ni public transportation user.
Daripada LRT Hang Tuah tu gigihla berjalan sampai Times Square (TS). Gigihla jalan , nak kuruskann !!

Masuk masuk je TS, terus pergi information counter. *bukan sebab sesat okay , jangan memandai. haippp*
Suruh budak information counter tu call abang angkat aku sebab nak pinjam kad food court dia. Mihmihmih.
Kalau pakai kad food court dia , boleh dapat diskaunnnn. Almaklum staff Berjaya. Wakakaka.
Tapi konon nak jimat punya pasal , last last dia ketuk aku suruh belanja makan. Redho ! Y____Y




Yeeee dia nilah yang pendatang asing tanpa izin tu , BAHAHAHAHA.
Tak pasal pasal kene menyamar jadi maid aku , tolong angkat angkat plastik shopping aku. :P
Kalau tak aku report dekat Imigresen , hiksss. Tau takutttt. ^_^


Yang cuba menyorokkan badan kerana lemak tepu berlebihan tu abang angkat aku.
Yang berdiri muka macam Bangla jual karpet tu pon abang angkat aku.
But aku lagi close dengan yang lemak tepu tu. *kalau ko baca entry ni abang , sila jangan potong duit raya aku. Hahaha*
Yang paling penting malam ni aku yang paling teruk ke ragging. Hurmmm.
Tulah nak sangat pinjam kad diskaun kannnn , hamek hamek hamekkkk kauuuu.

Lepas makan , aku dengan Rein pon sambung aktiviti asal ktorg. Iaitu teman aku shopping. Wakakaka.
Hasil yang aku berjaya dapatkan masa ni - 1 skirt , 1 inner , 1 kimono cardigan , 1 blouse. Pffft.
Kopak.......kopak dannnnn kopak lagi. Hihihihi. Itulah aktiviti hujung bulan kannn~
Kalau buat tengah bulan nanti orang kata sugar daddy sponsor plak , ahaksss !! :P
Nak tengok apa rupa barang barang yang aku shopping tu , boleh klik SINI.
Thanks for your time , love ya people.


p.s : harini kena kerja , kalah bangla. bangla pon cuti weh Sabtu ! HARHARHAR.


xoxo

2 comments:

  1. ahaha.lawak la jd maid tu.bole brlakon ni.haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ifa , hahaha. Dia memang dah biasa jadi maid maid ni. :D

      Delete

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah