Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Monday, June 24, 2013

Food Review : Al Andalus - Arabic/Moroccan/Lebanese Cuisine.

Assalamualaikum & Hello.

Sabtu malam haritu , ayah bawak ktorg 1 family pergi makan dekat Al Andalus.
Restoran ni ditempatkan di Jalan Delima off Jalan Bukit Bintang , Kuala Lumpur.
Lagi senang kalau aku cakap belakang Kedutaan Indonesia and sebelah Fukuya.


Al Andalus Restaurant - Arabic,Moroccan and Lebanese Cuisine. Ngeee.
Sometimes tukar citarasa apa salahnya kan ? Takkan hari hari nasi nasi nasi dan nasi lagiiii.


Ini Al Andalus menu , dalam menu ni dorang ada gambar untuk describekan foods tu.
Senang untuk kita orang Melayu ni , takdela terpinga pinga masa baca menu tu.


Owner blog dengan muka kebulurnya , ngeehh !!


Mama & Ayah , yesss ! Ayahlah yang belanja ktorg makan. Terima kasih. ^_^


3 siblings. Sila abaikan muka aku yang sembab dan nampak pelik tu. Wakakaka.
Bak kata mama 'Hidung die penyek , kalau die senyum ke gelak terus hidung jadi rata'. FINE ! :P


Ehhh ! Apa budak ni buat kat sini ? Dengan muka sememeh balik kejenya. Harharhar.
Ayahla kepoh suruh ajak Wan , rushinglah orang tu datang dari Cyberjaya for our family dinner.


Wakakakaka , muka bosan je layan borak dengan ayah. Gasaklah ye bie.
Tadahla telinga tu , mohon jangan makin besor plak telinga tu. Hiksss. I love you lahhh. ^_^v


Barbican Strawberry jadi pilihan aku malam tu. Bukan aku je eh mama dengan ayah pon.
Wan pilih Barbican Pineapple. Adik aku yang 2 tu je over dengan juice masing masing. Poyo !
Naseblah Mango Juice dengan Strawberry Milk Juice dia sedap , kalau tak ??? Gggrrrr.


Ini aku punya , Lamb Kebab. Sedap. Aku suka. Rasa nak makan lagi jeeee.
Aku makan dengan roti , aku tak sure roti tu included dengan kebab ke tak.
Kalau tak maknanya aku telah berjaya menawan roti adik adik aku. Harharhar.


Ini pulak Wan punya , Lamb Khabsa. Lamb jugak jadi pilihan. Nasi dahla bergunung.
Sampai naik muak aku yang tengok dia makan , macam tak habes habes. Wakakaka.
Untuk reference , korang boleh klik SINI untuk website Al Andalus.
Dalam website ni dorang ada menu , senanglah untuk korang kira bajet duit nak bawa.
Harga sama je macam dalam menu dorang kat restaurant tu. ^_^

Al Andalus
No 13, Jalan Delima, off Jalan Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur
Tel : 03-2110 0373
mcsb4422@gmail.com

Thanks for your time , love ya people.


p.s : tekak ni rasa nak makan steamboat pulaklah haih. bie jom bieeeeee. ^_^v


xoxo

 

2 comments:

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah