Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Tuesday, June 4, 2013

B2B : Searching for Official Photographer. HELPP !!!

Assalamualaikum & Hello.

Few months left , pheeeewww ! 1 benda pon tak buat lagi. Tahniah.
Baru terkial kial nak cari official photographer , aigooo.
Dan disebabkan terlampau banyak photographer dekat luar sana.
Sampai confuse confuse dibuatnya , jadi dengan itu aku nak minta tolong.
Aku nak minta tolong korang yang dah ada pengalaman.
Untuk bagi aku suggestion photographer mana okay untuk aku pilih. Boleh ??
Korang boleh leave comments dekat bawah tu. Terima kasih.

Yang aku sempat google and search sendiri :

1. AzamHashim
2. Anan Amri

Thanks for your time , love ya people.


p.s : siapa siapa ada kawan kawan nak suggest tuk aku pon boleh. heeee.


xoxo


8 comments:

  1. akak tak pernah hire photographer,sbb guna bapak sendiri..hehe! berminat ke? :D

    ReplyDelete
  2. @Nursaila Norman Huntunglahhh !! Kita ayah bukan photog. Huwaaa. Marilah berquotation. :D

    ReplyDelete
  3. boleh contact ayah akak kalau berminat :)

    ReplyDelete
  4. @Nursaila Norman Hahaha. Takpela. Kita rasa kita da jumpe photog. Huhu. Minta tolong anak ayah jela. Nak veil. Eh !! :P

    ReplyDelete
  5. @Nursaila Norman Hahaha baju pon tak beli kain lagi. Kaler ponnnn tak pilih lagi ni Kak Sailaaa oiii.

    ReplyDelete
  6. @HusnaYusof Sape Na ? Kalau ko ? Tayah ! Hahaha. Kang ade aku panggil si Is tu je kanggg.

    ReplyDelete

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah