Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Wednesday, July 17, 2013

6th Ramadan Drama , :P

Assalamualaikum & Hello.

Hari Isnin haritu sempat buat drama dengan Wan , haaa padan muke. Wakakaka. Siapa suruh buat lawak sarkas petang petang dikala perut berbunyi krohkroh. Hikssss. :P

Drama bermula bila planning untuk iftar sama sama hari Ahad haritu tak jadi. Hurm. Hari Ahad tu memang dah bad mood , lepas tu hari Isnin tu dia tanya 'Nak buka sama ke tak harini'. Lelajulah aku yang muka tembok 5 inci ni cakap 'NAK !!'. Hahahaha.

Nak dijadikan cerita , hari Isnin tu juga maintenance datang rumah Wan sebab nak betulkan singki segala. Masa tu awal lagi , so positifkan diri yang kononnya sempatlah Wan datang amek aku dekat office pukul 5. Huhuhu. Tapiiiiiii..........last minute die cakap orang maintenance tu tak balik lagi. Huwaaa. Kebetulan pula adik perempuan dia ada dekat rumah. Takkan nak tinggal pula budak tu sorang sorang dengan orang maintenance tu kan. Y_____Y. Masa ni cool lagi. Sampailah dia cakap 'Esok eh ?' Haaa masa itu memang angin satu badanlah kan. Ahad tak jadi , Isnin tak jadi. Mengamuklah !! Sampailah aku tutup handphone kejap , nak redakan marah punya pasal. Hikhikhik. Poyo.

Bile buka handphone balik , tetibaaaa.......sms Wan masuk 'Bie otw'. Masa tu pon aku dah on the way nak ke LRT dah. Dah pukul 5 kan. Mestilah dah balik. Aku 5 tajam dah keluar office. Wakakaka. Mood sentap sentaplah tak dapat buka sama sama. Huhu. Siap bergenang genang airmata. Over sensitive kannn !! Pembawakan angin dalam perut kot tu yang jadi camtu. Hikssss. Lepas tu aku pon naiklah LRT dengan hati yang bengang nak M. Turun turun LRT aku call Wan , yelah macam tak sampai hati pula sebab dia ada msg aku cakap dia dah dekat bawah office aku. Aku call aku cakap aku tunggu kat LRT. Harharhar. Malas nak jalan kaki balik rumah punya pasal , sanggup rendahkan ego sikit. Ngeee. :D

Masuk masuk kereta muka dah macam taik dekat loji pembentungan , wahahaha. Konon tengah marahla tu. Padahal masa call lagi dah sejuk dah. Saja je nak action. Nak tengok dia buat apa. Aleh aleh takde apa. Chaittt ! Penat je sentap dengan menggila. Muahahaha. Akhirnya , dapat jugak ktorg berbuka sama sama haritu. Yeay !! ^_^


Berbukalah kami dekat Wong Solo Bandar Seri Permaisuri , Cheras. Mihmihmih. Wan siap order Air Alpukat favourite aku lagi. Nak pujuk lettuw. Wahahahaha. Apa pon tenkiu sebab sudi melayan budak sensitif yang sorang ni. ^_^v

Thanks for your time , love ya people.


p.s : sorry entry ni gedik sikit. LOL.


xoxo


4 comments:

  1. hahaha part ayat pukul 5 'tajam' tu tak agak dear. ngeh3.

    alalalala comel la majuk2 ni. rindu zaman bercinta cenggini dulu. off hp bagai. so kanak2 ribena. bila dah jumpa mcm gambar awak ni gak la, kemaen posing. hikhik

    ReplyDelete
  2. @? Chacha Hye mommy to be. Hihi. Tula pasal. Mula mula tacing lepas tu dah nampak batang hidung terus lupa. :D

    ReplyDelete
  3. peel sama la..haha..padahal tau dah bkn punca apa pun..tp kalau cancel dating or mkn mesti nak hangin 1 bdn..hehehe..padahal benda boleh settle..nak gak bengang2..hehe! tu dulu la..skrg dh kawen..hikhikhik :P

    ReplyDelete
  4. @Nursaila Norman Hahaha tau takpe. Nak jugak jadi selfish tu. Tak faham betul. Tula nanti dah kawen ok kot sakit mental ni. Wakakaka. :P

    ReplyDelete

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah