Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Saturday, July 6, 2013

Happy Birthday Aizat Razali , ^_^

Assalamualaikum & Hello.

Jarang untuk aku bercerita tentang sepupu sepapat aku sebelah ayah , bukan bermaksud aku tak rapat dengan dorang. Tapi ktorg memang jarang sesangat jumpa. Yang rapat dengan aku pon bolehla dikira dengan jari. Huhu. Tu pon sebab sebaya. This entry is special dedicated untuk salah sorang sepupu sebelah ayah yang paling rapat dengan aku , Aizat Razali.

Harini 6.7.2013 , dia akan menyambut birthday yang ke 24. Birthday yang terakhir sebelum dia bergelar seorang suami pada hujung bulan Ogos ni. Nak bagi hadiah macam dah tak sempat , nak celebrate pun tak boleh since dia dekat Kuantan sekarang ni , sebok dengan preparation nak kahwinlah katakan. So , ini jelah yang termampu aku buat , menaip satu entry ikhlas dari hati. Amboiii. :P

IJAT !! This is entry is for youuuuu. Yeah for youuu. Happy birthday to you. May Allah bless you with joy and happiness. Selalunya tiap tahun mesti Nadia lambat wish or lupa terus nak wish birthday Ijat , tapi Ijat never fail untuk wish birthday Nadia and memang jarang sekali Ijat wish lambat. Huhuhu. Malu pulak rasa. Y______Y. Semoga Ijat dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki so that bolehlah belanja ktorg budak budak sengal ni dekat Melaka nanti. Lalalalala. Always be yourself , yang suka tengok kartun , yang suka main game dan juga yang suka menganjing orang. Huahuahua. Don't ever change yourself since we love the way you are. Whatever you wish to do , remember that we will always support you from your back. Chaiyok Chaiyok Lee Min Ho ! Erkkkk. Once again HAPPY BIRTHDAY !!! ^_^


Cousins are connected heart to heart , Distance and Time can't keep them apart.

Thanks for your time , love ya people.


p.s : jangan ada yang menangis sebab terharu pula eh , miahahaha. peace.


xoxo

2 comments:

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah