Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Thursday, August 15, 2013

4th & 6th Eid Mubarak with SBSian , 2013

Assalamualaikum & Hello.

Hari Raya Keempat

Kalau tak raya memang takkan berjumpalah aku dengan budak budak sekolah aku. Huhuhu. Nak buat macam mana , aku adalah manusia yang sentiasa penuh schedulenya. Huhuhu. Y______Y. Dan disebabkan rasa bersalah sebab tak jumpa jumpa dengan dorang. Akhirnya raya keempat haritu aku sempat singgah rumah member perempuan aku , Zera. Nak berayalah kononnya. Ingatkan dapatlah jumpa dengan budak budak lelaki sekali , aleh aleh dorang dah lenjan pergi karaoke. Pftttt !! Konon nak tunggu dorang balik karaoke , tapi jam masa tu pun dah nak masuk 11 malam. So , aku gerak balik. Dapat jumpa Zera sorang jela konklusinya.


Hari Raya Keenam

Nak dijadikan cerita ada sorang kawan lelaki aku ni baru je putus cinta. Maka dengan itu dia kata dia memerlukan bahu. I need a shoulder you. Kurlasss. Tu yang kecoh dia ajak tengok movie malam tu. Planning last minute dan mengejut macam ni biasanya memang takkan dapat sambutan sangat. So yang ada cuma Aku,Zera,Che Mie & Syahir. Konon nak tengok cerita The Conjuring , aleh aleh full. Aku dah cakap siang siang dah cerita tu full , masing masing taknak caye. Gigih nak pergi juga Times Square tu and tengok sendiri. Akhirnya ktorg tengok cerita Lemak Kampung Santan. Ala yang Neelofa dengan Hans Isaac tu. Huhu. Not bad. Ada juga since terkejut beruk. Siap mencarut dalam wayang. Muahahaha.


Tujuan asal bukanlah pasal nak tengok wayang semata mata tapi untuk hiburkan hati orang tengah frust tu. Yelah bercinta bagai nak rak , 4 tahun setia dengan perempuan tu. Aleh aleh. Alamak kena dump sudah. Aku yang dengar from A to Z ni pun naik angin. Orang yang kena tu ? Tak payah ceritalah kan. Aku tak salahkan yang perempuan tu je , aku salahkan dua dua. Sendiri mahu ingatlah ha. Tapi tulah bila dah namanya kawan , dah 10 tahun together. Bila dia sakit , aku pun jadi sakit sama. Nampak tak betapa sejatinya persahabatan ni. Acecehhhh. :P

Habes je wayang terus shoot pergi Cheras sebab nak makan Nasi Lemak. Doranglah terpengaruh dengan cerita Lemak Kampung Santan tu. Nak je aku tunjal kepala sorang sorang. Hohoho. Dah habes melantak , aku dengan Zera mulalah brainwash and try to calm down kawan aku yang frust tu. Ada ke patut tanya aku nak simpan ke nak delete gambar perempuan tu. YaAllah. Nak kata bodoh kang marah. Gggrrrr !!!  


Sambil makan sambil bercerita , bila nampak kawan aku tu macam bergenang genang air mata. Dengan aku aku pun nak jadi pelakon sinetron kat kedai makan tu. Bukan senang weh nak tengok lelaki frust sesangat camtu. Huhuhu. Takpela Syahir , lepas ni cari awek lain eh. Muahaha. Kawan aku tu siap cakap jari dia rasa kosong sebab takde cincin. Alolololo. Sedihhhh sangat kau niiii. Y____Y. Later kita semua buat friendship ring okayyyy. Kihkihkih. Apa pon hidup perlu diteruskan bro. Kejar cita cita kau tu dulu. Pergi beli sebijik superbike , lepas tu baru kau pikir nak cari awek ke tak ehhh. ^_^


Doktor love , itulah jawatan kami malam tu. Hihihi. Ktorg cakap pun based on experience. Sebab sebelum ni ktorg dua orang memang playgirl berjaya. Wakakaka. Teruk teruk , jangan tiru aksi ini jika anda di dalam relationship. :P

Apa pun aku nak korang semua tahu yang aku sayang korang semua. Walaupun nak jumpa aku tu teramat sangatlah susah padahal rumah masing masing dekat je pun. Bahahaha. Aku nak korang tau yang aku sentiasa ingat korang , perhaps korang pun ingat aku macam aku ingat korang. Hope kita semua akan kekal berhubungan baik macam ni. Last but not least , kepada Syahir - bunga bukan sekuntum. 

Thanks for your time , love ya people.


p.s : my bestfriend enemy is my enemy too , muahahaha.


2 comments:

  1. hahaha ayat last tu takleh blah okey!!! sep2 samalah kita..
    "my bestfren enemy is my enemy too~ auwwww

    ReplyDelete
  2. @eddany @ WE Sep sep laga laga bontot sikit. Hahaha. WE pon macam tu eh. Boleh geng ni. :P

    ReplyDelete

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah