Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Saturday, August 3, 2013

Concert Yuna with OSK at Istana Budaya

Assalamualaikum & Hello.

Jangan betulkan mata korang yang baca tajuk entry ni , this is for real !!!! Yuna akan buat konsert dekat Istana Budaya September ni. Ngeee. Walaupun aku bukanlah fanatic Yuna tapi aku suka most of lagu lagu dia. Actually aku tau pasal Yuna nak buat konsert ni pun through kakak angkat aku , Kak Auni. Dia whatsapp aku last month rasanya , tanya nak pergi ke tak konsert Yuna dekat IB. Kau gila kalau aku cakap taknak. Dahla tak pernah jejak IB tu , teringin juga. Hiksss. 

Semalam Kak Auni whatsapp lagi , cerita pasal harga tiket. Hurm. Affordable. Okay boleh beli dan boleh pergi. Yeay !!!! Minta minta tiket tak sold out , aku tau Yuna lovers sangat ramai out there. So , silalah cepat. Kang ada yang melalak hentak hentak kaki sebab tiket dah sold out. Ngeee. Apa pon aku serahkan bulat bulat hal pembelian tiket dekat Kak Auni. Bijak tak aku ? Bukan apa , senang. Kalau nanti tak dapat tiket , aku bolehlah belasah dia. Tak pun mohon dia belanja Sushi King lagi. Mihmihmih. Am I right ? Muahahahaha. :P


"Ia seperti mimpi jadi kenyataan. Jika sebelum ini saya hanya berpeluang menyaksikan konsert di atas pentas itu, namun kini giliran saya pula. Saya berterima kasih kepada pihak yang terlibat kerana memberi peluang kepada pemuzik muda seperti saya untuk beraksi. Bukan senang nak dapat peluang seperti ini, apatah lagi saya kini sibuk dengan kerjaya di luar negara. Walaupun belum mendapat kepastian lagi, namun Aizat menjadi pilihan kerana kami pernah bekerjasama sebelum ini. Mungkin dua atau tiga penyanyi akan dijemput namun semuanya masih dalam perancangan."

"Saya anggap tempoh dua jam itu memang lama. Jadi ini memberi peluang kepada saya untuk nyanyikan banyak lagu. Saya akan pilih lagu dari album Melayu dan Inggeris saya." sumber : Budiey

Harga tiket bermula daripada RM80, RM100, RM150, RM200, RM250 hingga RM450
Untuk maklumat lanjut boleh ke : http://redtix.airasia.com/Events/Yuna/

Thanks for your time , love ya people.


p.s : kalau tak dapat ticket , nanti kita ramai ramai nyanyi 'ini tidak adil . tidak adil bagikuuuuu'. ^_^v


xoxo


No comments:

Post a Comment

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah