Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Tuesday, August 13, 2013

Eid Mubarak , 2013.

Assalamualaikum & Hello.

Seperti tahun tahun yang sebelum ni , awal pagi dimulakan dengan salam dan minta maaf dengan Ayah & Mama. Tangkap tangkap gambar family sikit dan terus gerak balik kampung. Nak juga tu cakap balik kampung padahal kampung sejengkal je dengan rumah. Miahaha.

Sampai sampai rumah Atok dekat Kg Pandan , teruslah bersalam salaman dengan pakcik makcik aku. Dengan nawaitu nak duit raya. Tak sedar diri dah tua. Y_____Y


This is my heart , my soul. Gambar first memang serious abes , gambar yang second semua nak freestyle. Ayah je remains dengan lagak serious dia. Wakaka. Apa pun ayah bagi duit raya lagi tahun ni. Kihkihkih. Agak agak tahun depan dapat tak ??? :P
  


Bila aku dengan sepupu sepupu aku , inilah jadinyaaaa. Masuk air !! ^_^


Atok dan anak anaknya. Ni semua pakcik makcik aku on mama's side.
 

Ini pula menantu menantu Atok aku. Still pakcik and makcik aku on mama's side.



Ini pula sepupu aku yang paling sengal antara semua sepupu aku. Dan dia juga yang paling kuat menyakat orang. Ade ke masa raya ni dia cakap aku pakai baju penari kebangsaan. Kuajaasss mulut.
 

Last but not least , my big family. Cukup besar tak ? Tak kan ? Takpe nanti aku besarkan lagi. Ehhh !!
 
Sebelum terlambat dan terus terlupa , aku nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin kepada semua yang mengenali diri ini. Amboii ayat macam hareeemmm. Maafkan salah silap andai ada terkasar bahasa , terlebih gurau dan terkurang hajar. Ngeee. May Allah bless all of us. ^_^


p.s : raya dah habes , inilah masanya untuk get back on track for our engagement day progress.


xoxo

8 comments:

  1. selamat hari raya makcik..

    kita nampak muka awak berseri2 :)

    ReplyDelete
  2. @Rina Ellisa Selamat hari raya awak. Nanti datanglah raya rumah eh. Amboii berseri apenyee. Pucat lesi adelah. :D

    ReplyDelete
  3. Selamat Hari Raya SYa...alololo chantek sgt pagi raya sekeluarga ye!

    ReplyDelete
  4. @eddany @ WE Selamat Hari Raya WE. Ampun maaf dipinta. Hihihi. Cantek ? Biasa je WE. Baju lama. :)

    ReplyDelete
  5. selamat hari raya makcikkkk! cantik peplum awk :))

    ReplyDelete
  6. @Nursaila Norman Selamat hari raya mak jemahhh !! Hihihi. Baju lama kak. Malas beli baru. Guna aje apa yang ade. :D

    ReplyDelete
  7. selamat hari raya nad. cantik baju. meriahnya family besar :)

    ReplyDelete
  8. @cha Selamat hari raya kak , maaf zahir batin. Hihi. Family mama memang meriah. 11 adik beradiklah katakannn.

    ReplyDelete

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah