Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Friday, September 20, 2013

Bila baca blog , orang ingat gangster.........hakikatnya ??

Assalamualaikum & Hello.

Eh eh eh eh macam banyak je entry kau harini cik kak. Well , mood baikkannn. Cuba kalau mood sampah , jangan harap nak nampak aku dekat blog ni. Muahahaha. Kalau aku marah sila pergi cari aku dekat Twitter , konfem jumpa. Sebok seranah orang dekat timeline , sederet tweet sumpah seranah aku. Lepas tu diam. Kahkahkah. Padahal tweet private. Motippppp sangattttt.

Sebelum menyimpang lebih teruk lagi baik aku selamatkan keadaan , hahahaha. Kepada yang baca blog aku ni mesti bila baca je entry entry aku semua akan cakap 'Kasarnya minah ni' ,'Makhaih bahasa dia'. Eleeehhh korang jangan nak geleng geleng kata taklah , aku bantai kangggg. Mesti ada yang ingat aku ni kak long kawasan. Kekeke!! Buat masa ni kawasan yang aku pegang hanyalah kawasan bilik tido aku je. Sedih.

Okay merepek lagi , kahkahkah. Sambungan daripada tajuk entry ni. Bila baca blog , orang ingat gangster........hakikatnya ??? Hakikatnya aku umur 24 tahun tapi masih belum ada lesen kereta waima sekeping lesen motosikal. Muahahaha. Yang ada hanyalah sekeping kad Touch N Go. Wakakakaka! Hakikatnya lagiii aku adalah seorang yang sangat takut dengan sekecik kecik serangga sampailah sebesar besar anjing yang kaki tempang. Yesss !!! Anjing kaki tempang pun ancaman untuk aku okeh. Rama rama , kupu kupu yang orang duk kata cantik tu , erghhh amatlah bukan kesukaan aku. Pfffttt. Tak faham aku macam mana orang boleh kata rama rama tu lawa. Geli ok geli.

Hakikatnya lagi aku adalah seorang yang suka dengan benda benda comel. Hahah. Ahkak gangster suka benda comel. Nais. Hahaha. Kalau aku nampak Hello Kitty dekat kedai hadiah tu , yang besar gebu gebu tu pun aku boleh terkena histeria besar okeh. Wan sampai tak faham apa yang ada dekat Hello Kitty tu sampai aku macam tersampuk. Eleh aku pun tak faham apa yang ada dekat futsal court tu sampai dia macam tersampuk bila ada orang ajak main futsal. Ehhh ! Lari topik. Kekeke.


Haaaa nampak !! Pergi 7-Eleven pun sampai terbeli hand cream Hello Kitty ni. Padahal tapak tangan tu memang dah standard piawaian kertas pasir. Kau pakailah hand cream ke vaseline ke apa ke. Takkan mengubah apa apa. Shentap gegirl shentapppp. Y___Y. 

Hakikatnyaaaa lagi. Setiap kali dekat TV ade iklan drama ke movie hantu , aku akan confirm confirm tutup mata dan telinga. Seboleh boleh taknak nampak mahupun dengar even sikit. Kahkahkah. Sampai dah tutup mata and telinga tu tangan sibuk mengagau cari remote Astro sebab nak tukar siaran lain. Sanggup okeh. Kadang kadang sampai frust and rasa nak nanges sebab tekan channel yang takde , arghh !! Itulah Astro , channel taknak sembilan ratus pula. Yang aku beli tak sampai 40 channel. Hmmmppphhh.

Last but not least , walaupuuuuuunnnn aku kasar macam ni dan bahasa blog aku tahap gangster hentak kepala orang tapi aku tetap baik hati , sopan dan gorgeous. Muntah. Hahahahahaha. So don't judge a book by its cover okay. Sila judge aku bila korang dah tengok muka aku yang sopan dan sesuci minyak masak Seri Murni kat bawah ni haaaaaaa. :P


Sejukkan mata bakal mak mertua aku kalau tengok bakal menantu macam ni. Kekekekee ! Dah macam ustajah pilihan dah aku rasa. Siap tutup dagu lagi kawwww. Hado ?? Muahahaha. Okaylah aku nak memberambuskan diri. Nak rehat rehat , nak pakai pakai mask sebab besok nak kena jadi pengapit dengan Wan. Hikhikhik. Babaiiiii.

Thanks for your time , love ya people.


p.s : asyik amek berkat je , berkat aku bila agaknya orang nak amek haaaaa haaaaa.


xoxo


4 comments:

  1. Replies
    1. Hahaha , tau takpe. Hati stock hello kitty okeh. :P

      Delete
  2. kite sama..twitter adalah tempat utk menyumpah seranah tahap gaban..tp private..acaner tu? kih kih kih maknanya kita tweet utk diri sendiri baca jerk...hik hik hik...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kekekeke! Tu namanya tempat lepas geram je. Kalau tak geram takdelah. Haha. Sape yang follow kita 2 ni memang sabar jelahhh. :D

      Delete

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah