Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Wednesday, September 25, 2013

Siapa lagi kuat jealous ? Aku ke dia ?? +_____+"

Assalamualaikum & Hello.


Jealous itu perlu , tapi kalau lebih lebih pun menyampah juga ye dok ? Hihihi. Bak kata orang 'cemburu itu tandanya sayang'. Ewahh ! Dah tu kalau tak cemburu kiranya tak sayanglah eh. Tsskkk. Korang kat luar tu , siap lagi kuat cemburu ? Korang ke partner korang ? 

Antara aku dengan Wan siapa yang lagi kuat jealous. Hmmm. Mestilah aku cakap Wan. Kekeke! Mana mungkin aku nak mengaku yang aku punya tahap jealous tu tinggi. Ish ish ish. Memalukan. Muahahahaha. Wan dia memang kuat jealous tapi dia suka tunjuk yang macam dia cool. Booo bie booo. Hahahaha. Benci aku tauuu. Jealous tu cakap jela jealous. Kikikiki! Semalam je baru dia buat aksi aksi cool comel dia tu. Tersengih sengih aku malam semalam sebelum tido. Suke tauuu buat kite camni. :P

B : Siapa ***** yang comment dekat IG tu ?
S : Oh dia tu , kawan sekolah lama merangkap besfren merangkap ex bf 2 minggu. Kenape ?
B : Oh okay syg.

Dalam hati aku time tu , 'alolololo omey angat ni jeles jeles kat kiteeeee'. Padahal dalam hati dia hanya dia yang tahu. Muahahaha. Walaupun dia cakap dia tak jealous , tapi aku boleh baulah bahang bahang cemburu tu. Ewaaaahh. Wan tu pula bukanlah jenis reti sorok dia punya jealous. Memang trang tang tang dia tunjuk. Nak tahu dia jealous ke tak , tunggu je dia tanya soalan '________ tu siapa?'. Kalau aku dah jawab and lepas tu reaction dia cam seposen doposen. Aha , confirm jealous. Senang je aku detect. Kekeke! 


Aku ni jealous ke tak ? Ehhh mestilah jealous. Kau gila apa tak reti jealous. Kalau aku jealous lagi teruk sebenarnya. Wakakaka. Aku memang akan masukkan si polan tu ke dalam wad pemerhatian. Dan aku juga akan tanya Wan sampai aku rasa puas hati dengan jawapan dia baru aku stop. Mihmihmih. Berapa lama si polan akan berada dalam wad pemerhatian ?? Ohhh selama lamanyaaaaa. Kekeke! Bukan dengan manusia je eh aku boleh jealous. Dengan futsal pun boleh , kahkahkah! Siapa suruh kau lebihkan futsal daripada aku , memang nak kenalah kannn.

B : Syg , dak dak ni ajak futsal malam kang kul 12 sampai 2.
S : Erm. Okay.
B : Bie pegi kejap je.
S : Ok. Nak tido. Bye.

Muahahahahaha! Teruk kannn ?? Aku memang tak suka betul dengar perkataan futsal tu. Kalau boleh aku terajang aku dah terajang dah perkataan futsal tu keluar daripada kamus hidup Wan. Menyampah. Meluat. Arghhhh ! Stress. Kahkahkah. Agak agak korang , Wan ada tak perasaan nak lempang aku laju laju sebab jealous tengok aku bergelak ketawa beriang ria tengok Running Man ? Kekeke! Sebab kalau aku dah tengok Running Man je memang confirm confirm reply SMS lambat , muahahahaha. Busy gelaklah katakannnn. Boleh tak sedar okay SMS masuk. Lalalalala. :P

'As Maya Angelou says, jealousy in a relationship is like salt in the food. A little can enhance the savor and too much can spoil the pleasure.'


Kahkahkahkah , omey angat ni telur pun reti jealous. Muahahaha. Kalau in reality ada telur yang jealous macam ni , aku pecahkan je semua buat caramel pudding. Makan pon sodap. Kikiki!


Walaupun budak lelaki pakai songkok ni suka buat kite jealous , tapi kita boleh maintain relax lagilah. Hahaha. Yade yaku yesssahhh ? Muahahaha. Another 66 days to go , nervous mak nok. Berpeluh peluh tangan. Emosi pun kadang kadang kurang stabil. Phewww. Ada ada jela shaitan shaitan yang nak rosakkan pemikiran iollss dengan budak pakai songkok ni. Haizzz. Tumbuk kang taulah. Semoga apa yang kami rancangkan ni akan berjalan dengan lancar. Aminnnn. ^_^

Thanks for your time , love ya people.


p.s : bila Wan kerja shift malam , habes semua jadual tunggang terbalik. sabar. Y____Y


xoxo

No comments:

Post a Comment

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah