Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Monday, September 9, 2013

YUNA at Istana Budaya

Assalamualaikum & Hello.

Oooo lelakiiiii tak gunaaaa , ku berikannnn semuaaaaa. Erk ! Okay okay mood masih lagi dengan Yuna. Semalam aku berkesempatan untuk pergi Yuna with Orkestra Simfoni Kebangsaan dekat Istana Budaya. Berbekalkan tiket berharga RM 106 aku ingatkan mesti dapat seat tak best , mesti tak nampak. Tapi.........selang 5 rows je daripada stage. Memang betul betul depan biji mata weh. Woot2 !!


Sebelum boleh masuk hall , sempat juga aku snap gambar dekat photobooth yang ada. Semua gambar gambar Yuna dekat photobooth tu untuk dijual. If I'm not mistaken , 1 keping RM 100. Siapa yang fanatik tu absolutely belilah kan.







Nak tangkap gambar dengan Yuna kene beli tiket RM 450 and RM 250. Sedihhh ! So dapat tangkap gambar dengan Jules (Yuna's other half) pon dah kira okaylah tu kann. Tapi standardlah mat salleh kan , tangkap gambar mesti nak dekat dekat. Huhu. Tapi seriously Jules tu amat sangatlah tinggi. Aku yang tinggi ni pon nampak macam bantut je diri sebelah dia. Mihmihmih. Yang penting Jules sangatlah fames malam tu. Semua orang nak tangkap gambar dengan dia. Baik lelaki baik perempuan. Tabik spring dekat Jules yang gigih melayan fans Yuna. Yang lain semua tu gambar dekat photobooth Yuna.





Nampak tak betapa depannya seat ktorg , rasa macam nak naik je stage tu. Hahaha. Yang penting aku suka semua baju yang dia pakai malam tu. Especially dress liplapliplap from Hatta Dolmat. Daripada turban sampai kaki semua liplapliplap. By the way Yuna ni kurus je sebenarnya. Spesies aku juga badan dia , bezanya perut dia tak buncit tapi aku ? Hahaha. Fill in the blank. Plus dia tinggi 11 cm lebih daripada aku. Pheww. Tinggi tuuu !! Sesuai benarlah dengan Jules yang teramat tinggi tu. 


Kalau korang tanya aku best ke tak , aku hanya boleh tunjuk double thumbs up. Sangat best !!! Tidak mengecewakan and worth every penny. Hihihi. Suara Yuna berjaya buat aku goosebumps without fail. Hahaha. Yuna pun ada invite No Noise Percussion untuk isi slot break. No Noise Percussion performance pon sangat awesome. Mike Einziger (Incubus guitarist) pun salah satu surprise Yuna untuk semua yang datang malam tu. 

Malam tu juga aku dapat tengok banyak gila Yuna's wannabe. Kihkihkih. Memang dorang fanatic habes. From top to toe sama. Kurlassss. Siap dengan turban turbannya sekali. Apa pun Yuna the best !! Siapa yang tak dapat pergi tu , kesiannnn ! Miahahaha. ^_^v


Last but not least , owner blog yang berbiru bermerah di tengah tengah red carpet , muahahaha. Maap sesekali nak juga merasa terpacak dekat red carpet sambil orang snapkan gambar. Hewhewhew. Thanks to my beloved sister untuk malam tu , tak lupa juga thanks to my buah hati yang sudi tunggu dan hantar kita pergi Istana Budaya. Love you much. Ngeee !!~

Thanks for your time , love ya people.


p.s : first time masuk Istana Budaya , kihkihkih. Booo Nadia Boooo !! :P 


xoxo


2 comments:

  1. Wow encem gle Jules tu..
    Jelessss..

    ReplyDelete
  2. @Miss Hidy Dahla hensem lepas tu tinggi pula. Huisssh. Demam terus. :D

    ReplyDelete

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah