Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Thursday, October 24, 2013

And the award goesssss toooooooooo.................................... *drum roll*

Assalamualaikum & Hello.

And the award of RAJA TIDO goesssss toooooooooooooooooooooooo SYAZWAN !! Hahahahahaha. Daebak !! Korang boleh ke tido straight 17 jam ? Bangun hanya untuk 2 minit. Lepas tu kembali ghaib ?? Mampuuu ?? Muahahahahahaha!


Sesuai benorlah nama dengan aktivitinyaaaa. Syazwan = Sleep. Haaa gitu ! Kau hado girlfreng boleh buat mathematic equation cenggituuu ? Kekekeke!

Semalam aku balik daripada jumpa member aku pukul 12 tengah malam. Tepat 12 tengah malam okay aku sampai rumah. Aku kemain bersemangat lagi wish good night dekat Wan. Dia dah bantai tido , okay redho. Bangun pagi tadi dia tak kejut , sebab harini off day (gigih okay pasang alarm , kekekeke!). Aku kerja , kerja , kerjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Sampai aku lunch , masih takde kabar berita. Omaigod ! Ni orang tido ke beruang tido ?? Ggggrrrrr !

And now jam dah tunjuk pukul 5.20 petang , masihhhhh belum bangun. Walawehhh !! Ini sudah lebih brooooo. Kalau aku tido lebih daripada 8 jam , auto kepala aku pening pening. Satu hari mood spoil. Tapi ni ? 17 jammm ??? ARE U KIDDING MEEEE ??? LOL !! Mihmihmih.

Kalau depan mata aku , dah lama dah aku jirus dengan air. Tak main dah air paip , air sejuk aku jirus okeh. Kekekeke! Tak berhagak woiiii tido , orang lain pun ngantok jugak yeop. Reti jaaaa bangun. Tensi ahkak macam ni. Macam manalah wrinkles tak banyak dekat muka ni , asyik tensi sajooooo. Aku rasa kalau bom meledak pun dekat blok dia tu , dia masih tak sedarkan diri. Wakaakakaka! Okay ini tak kelakar , sebab aku dah naik angin. Tak kelakar , tak lawak. Kbaiiiii.

Thanks for your time , love ya people.


p.s : balik ni mari berjimba lagiiii , hahahaha.


xoxo


6 comments:

  1. bahaya weiii klu tido lama mcmtu..nnt badan dia lemauuuuu jerk..sebab aku penah buat..tak daya weiii..kita tido mesti cukupkan 8jam sajok..ko ckp kat wan tu, dia ingat dia baby ke? nak kena tido lama2... hahahahhaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahaha dia baby aiii okeh. LOL ! Hahahahaha. Itulah pasalnye nnt badan lemau , lepas tu keje nak hangen jeee. Ape pun tak boleh.

      Delete
  2. tak sakit kepala ke die tido lame2 tu.. aefa tido 8 jam pon dah boleh sakit kepala.. huhuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nama pun raja tidoooo. Mana boleh lawan. Kekeke! :P

      Delete

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah