Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Saturday, October 12, 2013

Buruk jeeeee ! Hahahaha. :D

Assalamualaikum & Hello.

Harini planning nak cari kasut futsal Wan untuk letak atas hantaran. Biar dia semangat sikit nak main futsal. Kata kauuuu semangat. Sebelum ni pun semangat juga , walaupun kasut koyak koyak ataupun tak bertapak sekalipun. Pffttt ! Tapi kali ni nak bagi semangat semangaaatttt lebih lagi. Padahal nak perli suruh pergi main futsal sampai lupa diri. Lollssss. Kekeke! 

Seperti biasa Wan memang akan teruja lebihla kannn sebab girlfren cantik nak belikan kasut futsal. Puuiiii. Sampai gigih dia survey sana survey sini. Benciiii tauuu ! Bila suruh survey Cathy Doll buat pekak je. Jentik telinga tu kanggg. Biasaaaaa diaaaa niiiii. Hikssss.

W : Cuba tengok kasut futsal dekat Total Ground Futsal. Kasut X Munich.
N : Nantilah tengok , PC hang macam samdol plak. Uzur betul. (sambil google)
W : Haha ikut tuan la tu uzur.
N : *dalam hati : kang ada aku tak beli kasut futsal kangg. aku foot footkan kau ni kangg*
N : Oh da tengok da. Buruk je. Hahahahaha.
W : Haha. Kuaja buruk.

Hahahaahahaha. Kau nak suruh aku kata lawa cantik ai loike keeee kalau dah memang buruk. Lulssss. Memang tak cantik , tak faham aku. Kahkahkah! Ke aku cakap tak cantik sebab aku tak tahu brand Munich ni brand apa , wakakakaka. :P






Cantik keeeee ?? Cantik keeee ? Kalau ye pun cantik , mungkiiiiiinnnnnla yang warna pink last sekali tu je. Wakakakaka! Barangkali selesa untuk kaki dialah kooooottttt. Takpela takpela kita redhoooo. Pilihlaaaa nak yang mana satu , kalau pakai kasut ni tak boleh injured masa main futsal. Aku belikan spoloh pasang Okeh ? Muahahaha. Aku lagi suka design dekat Nike. Omey omey. Warna punnnnn omey omey cuit cuit. Hikssss.



Haaaa nampak ? Omey ! Smart keeennn. Kalau lari lari mesti nampak kasut je. Lulssss. Hahahahahaha. Tapi katanya kaki dia tak sesuai pakai kasut ni. Design dia panjang , katanyaaaaaaa. Yelah yelah , nak Xmunich tu juga kannn. Yelah yelahhh. Kita beli jom kita beli eeehhh. :P

Kita dah belikan kasut futsal ni nanti , kita nak set Cathy Doll tu dua okay duaaaaa. Tamak memang kita tamak. Tak kesah. Lalalalalala ! Babaiiiii.

Thanks for your time , love ya people.


p.s : nak kasi setel barang barang budak laki ni harini , bulan depan kain nikah hunting. Lolololo !


xoxo


6 comments:

  1. oh..tunang sy pon kaki bola..tengok bola main bola tak tido pon sbb tgk bola..haha
    tapi sy tak baek hati nk bg hntaran kasut bola kat dia :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha. Kita ni baik hati pun mengenangkan kasut dia yang dah teruk tuuuu. :P
      Tapi itulah , tension betul. Semua nak bola. Baik kawen dengan bola je. Mihmihmih.

      Delete
  2. awak,brand Xmunich ni brand yg bagus,kiranya lagi power dari adidas or Nike...heeeeeeee..kiranya sape yg pkai Xmunich ni nmpk hebat walaupun main futsal cam nan hado..bagi player2 futsal kebangsaan diaorg mmg pakai Xmunich..tp klu ikot keselesaan aku lagi suka Nike Gato..lagi comfortable tp berat sket la..heheheheee harga pun boleh tahan kan? da alang2 soh wan amik oasics la..hahaha sediakan RM jerk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Woooo ! Anna ni kaki futsal jugak ke ape. Pitaaaammm. Hahahaha. Akhirnyaaa Wan beli Kelme je. Sebab Xmunich tu warna tak cantik lepas tu takde size. Jyeaahhh ! Muahahaha. :D

      Delete
    2. sian wann...kalau aku jadi wan, aku tetap nak Xmunich tu..barulah org pandang WOW! weiii...tsk tsk tsk..aku simpati dekat si wan tu..bahahahahahahaa...

      Delete
    3. Hahaha sebab aku tak nak orang pandang dia. Kang sangkut plak dengan mat gay mana mana. LOL !!! :P

      Delete

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah