Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Monday, October 7, 2013

Instax Camera I'm in love , ^^

Assalamualaikum & Hello.

I know I know orang dah lama dah dengar pasal Instax camera ni tapi aku pula baru nak buat entry pasal ni. Boooo Nadia Boooo. Hahaha. Seperti yang sedia maklum , aku adalah seorang gila gadget. Kalau ada je gadget baru dekat market , kalau boleh aku nak ada gadget tu. Kalau boleh. Kalau tak boleh ? Kita google jela cuci mata , wakakakaka!


Merah will always be my colour , aku suka merah. Bila tengok camera ni warna merah , terus tak tentu arah weh. Rasa macam nak beli harini juga walhal baki dalam bank hanya cukup cukup untuk sampai hujung bulan. Sedih. Y______Y.


Hello Kitty pulak ! Kalau tak dapat yang merah makngah tadi , dapat yang Hello Kitty ni pun dah bersyukur teramat sangat. Wakakaka! Tak padan dengan dah tua , nak juga Hello Kitty. Paaaangggg satgi. Hikhikhik.


Okay okay kalau yang dua atas tadi tu tak dapat beli , aku pilih yang ni laaaa. Janji ada. Nak juga tuuuu. Harharhar. Tak tahulah kenapa aku found out polaroid camera ni macam awesome. Adakah sebab bila snap gambar terus siap and tak payah bersusah payah pergi Ampang Park semata nak print gambar ? Atau adakah aku nak membazir duit yang sememangnya tak berapa nak ada ? Arghhh !


Tengok ! Punyalah semangatttt. Hahaha. Camera takde tapi dah pergi google cara masukkan film dalam camera. Kekeke! Anyone yang baca entry ni tahu tak kat mana ada jual polaroid camera ni yang affordable harganya ? Sebab aku tengok ada certain tempat mahal certain tempat oklahhhh. Nak beli nak beli nak beliiiiiiii. Beli untuk birthday present diri sendiri boleh tak ? Tapi tulis dekat kad 'Daripada peminat misteri'. Hahahahaha. Psycho ! :P

Thanks for your time , love ya people.


p.s : mata sebelah kiri ni duklah gatal , penat dah tenyeh. hurh. seafood lagikah penyebabnyaaa ??


xoxo


6 comments:

  1. akak teringin dari zaman kecik lagi nak polaroid cammy ni..tp ayah akak x layannn..huhuhuhu..brape eh mls nk google..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada banyak harga kottt. Tekanan perasaan okay. Hahaha.
      Ritu ada tengok dekat JJ ade dalam 300++ gak rasanya.
      Yang pedih bila nak beli film dia , mahallll oooiiii. *pitam*

      Delete
  2. ak punya masa hantaran putih pink! Dh rasni honeymoon ritu..heheheheh :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kuajaq hang ! Hahaha. Mahal tak weh ?
      Ambooiiii honeymoon , mane je ko p ritu ? Nak honeymoon jugaaaakkk !!

      Delete
    2. ak kn minah chippo..opkos cr yg murah.. skali film xsmpai 300..huhuhu

      Delete
    3. Ko punye yang Instax 8 ke Instax 25 ? Aku tengok ada beza plak dahhhh. *pitam*

      Delete

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah