Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Friday, October 11, 2013

Kaki Bahan Sdn Bhd , :P

Assalamualaikum & Hello.


Kaki Bahan Sdn Bhd ! Ini nama group aku yang lagi satu. Tapi aku tak pernah pun cerita pasal dorang. Sebab aku dah bertahun tak jumpa dorang. Serious rindu. Tapi bila nak jumpa , mesti masing masing ada hal. Y_____Y. Nak kata jauh beribu batu , Shah Alam tu je haaaa. Kekeke! Aku je sorang yang sesat dekat KL.

Aku kenal dorang ni zaman diploma lagi , dah lama dah. Dorang ni sebenarnya senior aku dekat UiTM tapi dorang faculty lain. Dorang budak Art Design. Aku dengan si free hair tak pakai spek dekat bakang tu je yang sebaya and satu faculty. Yang lain semua ahkak ahkak. Macam mana aku boleh kawan dengan budak Art Design ? Sebab aku used to be dorang punya fashion show model plus dorang ni duduk depan bilik aku masa dekat hostel dulu. Berjiranlah katakaaann. Pastu masing masing pun jenis loud , otak tak betul. So , terus jadi geng. Boring lepak bilik sendiri , lepak bilik depan. Selamba. Siapa suruh tak reti tutup pintu , terjah jela. Wakakaka!

Sekali bila Adek (yang depan sekali pakai spek) tag aku dekat Insta gambar ni. Perghhhh ! Mensirap. Shentap gegirl shentapppp. Hahaha. Dorang boleh lepak tinggalkan aku. How dare uollsssss. Aku ni dahla nak jumpa korang susah nak mampos. Boleh pula main tag tag. Siap Whatsapp lagi lepas tu.

A : Simpan sebagai kenangan hahahahahahahahahahahahahahahha
N : Hurhhhh ! Memang cibaii hahahahaha. (sambil hantar e-day invitation).
N : Tolong dik send out to others , takde nombor. Hahaha
A : Orait. Muahx ! Congrats bdway !!

Lepas tu aku repost gambar dorang dekat Insta. Tanda protes. Muahahaha ! Si Adek tu masuk komen pula. Nak juga tu komen , selekeh betul.

A : Hahahaha nanti E-Day ktorg datang konvoi !! Tunggguuuuu.
N : Hahahaha tak datang siap dik. Akanku tunggu dirimuuu. Acecehhh.

Tekanan !!! Mihmihmih. Rasa nak pindah Shah Alam je. Boleh ?? Hikssss. Minta minta dorang semua free on this 30th November. Bolehla memeriahkan lagi keadaan sebab dorang semua ni memang jenis tak tahu malu. Kalau dorang ni malu malu. Itu pelik !!!! Kahkahkah.

Teringat pula aku zaman study dulu , masa Earth Hour. Sanggup ni ktorg bersardin dalam kereta sebab nak pergi kacau orang dalam gelap. Pusinglah naik kereta satu UiTM tu. Main hon hon orang. Dahla lampu tak pasang. Earth Hour kannn. Naseb tak langgar anak orang. Siap suluh dewan makan lagi. Orang merendek pun kene suluh , miahahahaha. Teruk betul perangai. Tapi time tu jela teruk , sekarang semua baik baik budi pekerti. Hahahahaha.

Nak post gambar lama lama aku dengan dorang tak boleh. Sebab memasing free hair. Wakakaka ! Geng kibas kibas rambut semua ni dulu. Rambut karat marat. Geng kena saman dengan pak guard. Inilah dia. Inilah geng aku , geng kena saman dengan orang kolej sebab tak daftar barang letrik. Haaaa dorang nilaaaa. Hahahaha. I just miss them very much. Y_______Y.

Thanks for your time , love ya people.


p.s : gelak sorang sorang depan pc bile teringat zaman zaman dulu. hahahaha.


xoxo


2 comments:

  1. seronok bila teringat kenangan dengan sahabat kan? kenangan tu laa yang buat kita senyum, rindu dan sebagainya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ika , yup ! Sangat sangat seronok. Sekarang ni nak jumpa semua pun susah. Y____Y

      Delete

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah