Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Thursday, October 17, 2013

Selamat Hari Raya Haji

Assalamualaikum & Hello.

Seperti biasa , tiap kali hari raya je mesti balik Kg Pandan. Jarang teramat sangat nak balik Kuantan untuk berhari raya. Hikhikhik. Dan seperti biasa juga , setiap tahun masa raya haji ktorg semua akan berkumpul dekat rumah atok untuk makan , makan , makan dan maaaakaaaaannnnn lagiiii. Bahahaha!

Dan disebabkan daripada kecik lagi dah pergi tengok lembu kena sembelih dekat surau , so bila dah besar ni. Malas. Bukan malas , tapi nanti bila aku tengok aku rasa kesian. Bila aku rasa kesian , aku tak boleh makan daging korban tuuuu. Tamo tamo tamoooo. Maka dengan itu , aku pun duduk layan drama dekat rumah. Walaupuuuunnn TV tu gambar tak cantik , berbintik bintik. Gegar sana gegar sini. Takde astro lagiiiii. Gigih juga tengok sampai habes apa cerita yang tersaji , lulsssss. 




Dah fedap layan drama gambar gegar gegar tu. Aku kacau budak budak ni main pulak. Muahahaha! Aku paksa sorang sorang sebut Cheese tapiiii yang ikut budak pakai kebaya tu sorang je. Susah betul korang nak dengar cakap Yaa ni kaaannn. Tssskkk ! Y____Y.



Dah bosan kacau budak budak kecik tu , aku ajak budak budak baru habes PMR ni main selfie selfie. Kahkahkah! Dorang kalau bab selfie , yo-yo-tee-dee rajin sajoooo. Budak budaklah katanyaaaa. Korang mesti nak cakap aku dengan dorang nampak sebaya jeeee keeennn. Aku tau aku tauuuu , ai memang muda remaja sebab makan banyak daun pegagaaaa. Muakakaka! Motipppp sangat. :P



Tadi aku gelakkan budak budak habes PMR tu ber yo-yo-tee-dee. Tapiiiii......................lepas tu aku tiru pula. Lalalalalalaa ! Lepas tu lawan likers sape paling ramai dekat Instagram. Kauuu hado permainan cenggituuuu. Muahahaha ! Kemain dorang bengang likers aku sampai patploh lebih. Kekekeke! Dik non likers akak memang patploh lebih tapi followers aku taknak sampai namratus lebih pulaaaa. Celah gigi sangat likers puuuunnn dol ! Tapiiiii seperti biasa aku mesti bajet bajet , LOL! ^_^v

Begitulah kesah raya haji aku setiap tahun. Melepek depan tv , dah boring kita main game pulak. Dah boring lagi , kita selfie selfie. Dah boring selfie , kita maaakaaaannn ! Menggemukkan badan. Lalalalaaaaa. Tapi ai maintain. :P


Tahun ni ada special sikit sebab malam tu sepupu aku buat majlis doa selamat sebab masuk rumah baru. Nama pun raya haji , malam tu menu special Sup Tulanggg ! Meriahhhh. Kenyang perut , balik rumah terus pengsan tak sedarkan diri. Kekekeke. Begitulah alkisah raya haji untuk tahun ni. Mooooo.

Thanks for your time , love ya people.


p.s : strawberry pudding au lait , mengidam.


xoxo


6 comments:

  1. Replies
    1. Hikhik , terima kasihhhh mama leen. Ampang park mariiii. :D

      Delete
  2. oh, aku geram tgk ko pakai peplum..sebab aku dilahirkan utk TIDAK memakai peplum,kerana aku gemokkk..
    tummy aku exposed terlebih..oleh yg demikian aku mmg sentappp tgk org lawa je pkai peplum..
    setiap entry ko aku komen,itu menandakan aku boring kt opis,xde keje, melanguk je ni...
    aku harap2 bos bagi pelepasan utk aku balik rumah tido..kah kah kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha , perut aku buat masa ni boleh diunder cover. Lagipun baju tu longgar weh. Selamat. Hahaha. Kalau ketat ? Terburai juga segalanyaaa. Muahaha ! Kurlasss pergi kerja tapi takde keje. Meh tukar keje dengan aku. :D

      Delete
  3. comynya si kenit yg pkai kebaya tuu..gerammmm hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha tengokla sepupu dia sape. Dia tu sepupu kita paling kecik. :D

      Delete

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah