Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Monday, October 7, 2013

Siapa dia Wan Sengih................???

Assalamualaikum & Hello.

Siapa Wan Sengih ?? Siapa ?? Siapa ?? Siapaaaaaa ???? Kekekeke! Siapa lagi kalau bukan bakal tunang iollss. Aduh poyo. Nama Wan Sengih ni dia dapat daripada kawan kawan dia since dia sangat sangat sangaaaatttt suka sengih. Macam nak lempang pun ada. Yelah dah kalau kau tengah marah marah bebel bebel , dia boleh bantai sengih macam apa yang aku marah ape yang aku bebel tu lawak. Hurh! Luku juga kepala tu nanti. Tapi itulah dia , dah memang mat sengih. Nak marah pun tak guna , apa pun tak boleh. Kerana sengihan itu ai jatuh hati. Muakakakaka!


Wan ni orang dia macam mana ? Diam diam ubi berisi. Nampak diam kalau dia belum selesa dengan environment tu tapiiiii kalau dah selesa teruih lupa diri. Ambooooiiii dia. Contohnya macam dengan big family aku , mula mula datang duduk dekat ceruk ceruk. Sekarang ??? Kalau tak menganjing aku dengan sepupu sepapat aku tak sahhhhh ! Selagi boleh nak kenakan aku selagi tu laaaa. Stresss. Y______Y. Tapi okayla sebab nanti senang bila dah kahwin , takdelah dia awkward keeennnn.


Nak jumpa lelaki yang kuat jealous ni macam tak susah manalah sebenarnya. But since I used to have ex boyfriendssss yang jealous pun suam suam so aku categorizekan Wan ni sebagai lelaki kuat jealous. Hikhikhik. Kau bayangkan eh kalau aku cakap nak lepak je sekejapan je mood dia lari. Wakakaka. Tu belum kira kalau ada orang like ke comment ke inbox aku dekat FB. Kalau dia rasa macam mamat yang like/comment/chat tu lain macam je dia akan tanya '______________ tu sapa?'. Alahhh macam aku tak tahu dia buka FB aku tetiap hari , wakakakaka. Aku je malas nak buka FB dia , aku kan girlfriend yang percayakan boyfriend. Kekeke! Aku kenalah puji diri aku , kalau tak siapa lagi nak puji kaaaannnn.

Tak rimas ke dapat boyfriend kuat jealous & kuat control ?? Wakakakaka! Kau gila kalau tak rimas. Semestinya rimas. Rasa macam nak pelangkungkan juga awal awal dulu. Tapi bila dah makin lama together , I get used to it. Okay apa , atleast dia tunjuk yang dia sayang kita ye dokkk ? Tidaklah diriku ini tertanya tanya. Hemohemo. Masa dulu langsung tak boleh nak positif okay kalau kena control ni , tapiiiii sekarang gegirl dah besar. Kekekeke! Kita amek positive sidelah eh , kalaulah dia tak control aku. I won't be who I am now. Acecehhh. Apasalahnyaaa control demi kebaikan bersama keeennn. Tapi jangan kau pikir kau punya control je , control aku nak campak mana ?? Hahahaha. So to be fair and square , kau control aku. Aku control kau balik. Rasakaaaaannnn. Tapiiiii...................kalau part FUTSAL & BOLA I am out of control !! Perghhhhh. :P


Wan ni kelakar ke ? Funny ? Hurmmm. Sometimes yes sometimes not. Tapi he know how to make me smile or laugh. Tapi rasanya aku lagi banyak buat lawak bodoh tak bertepi compared dengan Wan. Wan ni bajet bajet hensem je perangai. Sekali aku lempanggg tak jadi apa. Wakakakaka! Nak tengok Wan ni jadi kelakar bila dia mengantok , boleh ? Muahahahaha! Dah lama dah aku perati dia tu , kalau mengantok je jadi bangang. Kahkahkah! Ada sekali masa dia nak hantar aku balik , boleh mamai okay sambil drive. Lepas tu cakap dengan aku , tapiiiiiiiiiiiiiiii...................tah pape je weh dia cakap. Cannot brain okay. :P


Yang penting Wan ni sweet walaupun dia suka bajet bajet Adi Putra. Nanges okayyy ! Y_____Y. Sweet macam cotton candy. Kihkihkih! Wan ni spesies manusia yang suka sangaaaaaattttt buat surprise yang mengundang senyum dan air mata okay. Nyampah aku. Selalu kejelitaan aku hancor menyembam bumi kalau dia buat surprise. Pernah sekali dia letak teddy bear besar gila dalam bonet kereta , lepas tu beriya suruh aku pergi amek barang dalam bonet. Aku pula tak syak ape ape , bila buka je bonettttt. Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Nangesss. Y____________Y. Bodoh kannn dapat teddy bear besar gajah pun nak nanges. Kahkahkah! Tu belum dia prank aku masa birthday aku tahun lepas. Sumpah rasa nak terajang dia dah masa tu. Aku dah melalak macam orang meroyan , dia boleh buat relax je. Konghajoooo !


Kenapa harini tetiba nak buat special entry untuk Wan ? Sebab harini tengah marah dengan Wan. Boleh ? Tengah marah tapi buat entry pasal dia. Perempuan psycho. Muahahahahaha ! Aku marah sebab semalam patutnya jumpa dia tapi sebabkan komitmen Wan dengan tido memang berpisah tiada. Lalu cancel. Bengang bawa ke harini , tapiiii...................................rindu lebih menguasai. Acecehhh. Muntah. Haritu genap 9 hari tak jumpa baru boleh jumpa , kali ni ? Ada rupa macam 2 minggu je ni. Ado nak kono tondang dengan den dia ni haaaa. Haihhhh. Aku kan jenis gedik , kalau dah seminggu tak jumpa mesti nak cari point nak gado. Muahahahaha! Asal boleh je kannn. Konon kalau gado Wan nak pergilah jumpa kauuuu ? KIRIM SALAM. Kekekeke! ^_^

Thanks for your time , love ya people.


p.s : aku ni memang spesies liat nak up entry on weekend , siapa yang singgah tu. baca jela apa yang ada. :P

xoxo


No comments:

Post a Comment

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah