Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Monday, October 14, 2013

Tak dapat yang ituuuuu , yang iniiiiiii puuuunnn boleh. Tssskk !

Assalamualaikum & Hello.

Hari Sabtu haritu settle beli barang hantaran , tinggal kain nikah je. Yeyeah !! Seperti yang sedia maklum macam previous entry haritu. Aku ada cerita pasal kasut futsal. Aku kannn baik nak bagi kasut futsal untuk hantaran , kot kot Wan masuk tournament nanti menang RM 10K ke sebab pakai kasut futsal yang aku belikan tu. Boleh kawen esok. Lulssss ! :P

So , ke Total Ground Futsal Bangi lah ktorg. Wan kata kat sana kasut Xmunich tu murah - RM 212 katanyaaaa selepas diskaun. Aku pun okay jela , sebab bajet pun RM 200 lebih untuk kasut futsal dia. Tapiiii yang menyedihkan Xmunich kat situ semua tak cantik. Wakakakaka ! Aku tengok dalam gambar pun tak cantik , ingatkan reality cantiklah keeennn. Harom ! Muahhahaa




Haaa kalau tak silap aku , inilah antara warna warna yang ada. Ai is don't like. Wakakaka ! Dahla kasut ni gemok gemok , dah macam robot dah kalau pakai. Miahahaha ! To be exact , kalau dah tak suka tu cakapla apa pun tetap takkan suka. Kekekeke!

Itulah yang akhirnya amek brand Kelme. Sebenarnya aku suka Kelme yang lain. Tapi Wan kata tak best. Katanyaaaaa kasut yang aku suka tu boleh main untuk indoor je , outdoor tak boleh. Eleeeehhh ! Kalau kencing kita puuuunnn kita bukan tahu kaaann kaaannn kaaannn. Huwaaaa. Y______Y.


Dannn inilahhh diaaaa yang Wan pilih. Naseb baik ada size weh. Kaki dahla kecik. Lulsss. Nampak matang sangat kan kaler kasut ni. Tapi okaylaaaa , aku suka. Muahahahaha ! Janji bukan Xmunich tu. Lol ! Bila keluar kedai tu sempat juga Wan cakap kat aku........................

W : Dah lama dah nak beli Xmunich tu , tak dapat dapat lagi.
N : Kalau nak beli , beli guna duit sendiri. Hahahaha.

Apa dia ingat aku nak cakap 'Takpe bie , nanti syg belikan lain eh'. JANGAN HARAP ! Kihkihkihkih. :P

Thanks for your time , love ya people.


p.s : nak update entry pasal motoGP 2013 , tapi gambar dalam camera tak transfer lagi. adoiii.


xoxo


6 comments:

  1. wah.. minat futsal ye.. aefa teringin nak men futsal.. tp setiap kali member ajak mesti aefa xpegi haha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita tak minat , bofreng kita je minat. Kita ni kalau dengar futsal jeeee terus rasa nak mengamuk. Hahaha

      Delete
  2. Xmunich tu mmg impian setiap player futsal yg nak nampak gah lagi bergaya bila men futsal..hahahahahaa
    kesian ko wannn... klu aku jadi wan, aku akan pastikan yg aku dpt Xmunich tu..walau apa pun yg terjadi...heeeeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha kesian kannn Wan tu. Wakaka. Aku tetap takkan beli kasut tu. Sebab buruk. Miahahaha !

      Delete
  3. dah ada kasut baru, semangat laa nanti main futsal, walaupun bukan xmunich hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minta minta macam tulah Ika , jangan dia simpan dalam kotak je sudahla. Hahaha.

      Delete

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah