Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Monday, October 28, 2013

Tak habes habes dengan Cathy Doll , akhirnyaaaa......................ORDER JUGAK !! :D

Assalamualaikum & Hello.

Rentetan daripada entry pasal Cathy Doll haritu , akhirnyaaaa aku order jugak Cathy Doll ni. Baru puas hati. Selagi tak order selagi tu aku scroll Instashop yang jual Cathy Doll tu tetiap hari tanpa jemu. Sampai battery drain eh. Sanggup tauuuu !

Kebetulan Instashop yang aku usha tetiap hari tu ada buat Promo 4 Item = RM 100. Ehekhek ! Tipulah kalau aku cakap promotion tu tak menarik perhatian aku waima sebesar zarah keeennn. Membohong namanya tuuu. So , aku usha. Siap printscreen lagi untuk memudahkan aku pilih barang mana yang aku nak beli. Asalnya nak beli 4 barang je , tapiiii terlajak ok. TERbeli 8 barang terus. Sobssss. Y____Y 







Haaaa nampak tak betapa menariknyaaaa promotion yang Instashop ni buat. Macam manalah aku tak terjebak dah kalau promotion dia buat ni menggila sebegini rupa. Dahla banyak barang yang aku nak listed in dalam item untuk promotion. Hip hip hooorrraaayyy laaa jawabnyeee.

Kalau korang rasa interested on buying barang Cathy Doll dengan layanan yang super pantas. Bolehla ke Reebeautyshop , maklumat adalah seperti berikut :

Instagram : Reebeautyshop (private , alaaa korang follow jela. korangkan suka shopping online)
Whatsapp : 013-4030885

Thanks for your time , love ya people.


p.s : tak sabar nak tunggu parcel aku , miahahahaha !


xoxo


No comments:

Post a Comment

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah