Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Thursday, October 17, 2013

Taknak banyak banyak , nak satuuuuuuuuuu jeeeeeee ! ^^

Assalamualaikum & Hello.


Inilah dia yang aku nak satuuuuuu tu. IPHONE 5C ! Aku nak satuuuuu je , bukan nak semua warna. Nak satu je yang warna pink tuuu. Boleh takkk ? Ada tak orang nak belikan untuk aku ? Hikhikhik. Tetiba rasa macam teringin nak pakai Iphone pulak dahhhh.

Ada member aku cakap beli dekat Aussie murah dan kebetulan ada laki cousin aku kerja dekat Melbourne. Wink wink. Terus suruh cousin aku tu cakap dekat laki dia. Suruh riki riki harga , kalau murah boleh kumpul duit dan beli. Buat hantarannnggg kawen. Muahahahaa. Omey angattt Iphone niiii. Tssskkk. Tapiiii.....................aku terlupa terus pasal TAX ! Yesss barangan import kan kalau nak masuk Malaysia ni kaaannnn ada TAX. Kalau harga handphone tu murah tapi campur tax. Uhukhukhuk. Mahal jugaaaa. Baik beli dekat Malaysia jeee cenggituuuu. Hurh.


Atotototototototo! Omey angat pakai casing bulat bulat ni. Macam baju newborn baby je. Kahkahkah. Dan bila aku pikirkan tax yang mahal tu. Aku rasa macam tak jadi je nak beli daripada luar. Beli dekat Malaysia jelah. Keeennn ?? Aku godek punya godek punya godek , sampailah aku jumpaaaaa...................................


Haaaaaaaaaaaaa korang nampak tak harga yang aku nampak tuuuu ?? RM 1759 ??? Apakahhh ini semuaaaa !! Tercungap cungap okay menaip. Eksaited habes. Kenapaaaa murah sangatttt. Huwaaaa.

Walaupun murah , uhukhukhuk. Ai takde duit sebanyak itu , oh tidakkk ! Bilalah nak dapat duit kutu ni ? Adakah aku akan berjaya membeli Iphone 5C berwarna pink ini ???? Buat masa ni aku ada RM 0.1K je. So , bawak bawaklah istighfar Nadia. Kekekeke! Berangan jela dulu , pergi Apple Store pegang pegang. Muahahahaha. Sedih. Y_____Y

Thanks for your time , love ya people.


p.s : aku ganas tapi kenapa iphone pilihan aku warna pink ??


xoxo


2 comments:

  1. hahahaha...pompuan sinonim dgn kaler pink, aku pun nak jgk satu weiiiiii..hahahaha

    ReplyDelete

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah