Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Thursday, November 7, 2013

I Am Lejen Shop repost gambar IG aku , walawehhh !

Assalamualaikum & Hello.


Teruja okay bile I Am Lejen Shop repost gambar IG aku. Kekeke! Aku kan obses dengan Lejen Lejen ni sekarang. So , janganlah nak kutuk. Aku dah anggap Lejen ni macam artis okay. Korang seronok tak kalau artis faveret korang repost gambar korang. Mestilah rasa nak berlagak keeennn. LOL ! :P

Thanks for your time , love ya people.


p.s : kalau agak agak ada yang memerlukan review aku , meh habaq mai. ^_^


xoxo


4 comments:

  1. biasa laa tu, kita akan rasa seronok bila ada yang repost gambar kita :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kaaann. Seronok dia macamlah orang tu minta berkenalan. :D

      Delete
  2. kedai buku ke apa nad? sorry..ahkak dah tak in trend..hahaha..tu yg mengong2 je T____T

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kedai buku besssttt ! Hahaha. Most of buku dekat sini Indie writer.
      Penulisan anak muda youuuu. Takde tapis tapis punya bahasa. :D

      Delete

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah