Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Saturday, December 7, 2013

Big Bad Wolf Book Sale , 75% - 95% Discount !!

Assalamualaikum & Hello.

Seperti yang sedia maklum dalam previous entry aku. Aku ada cakap yang aku nak bodek Wan bawa aku pergi Big Bad Wolf Book Sale dekat MIECC @ The Mines kan ? Dan akhirnya pembodekan aku berhasil. Hihihihi. Gigih okay aku naik KTM sampai Serdang. Then baru Wan amek aku dekat stesen KTM. Aku gigih naik KTM pun sebab aku tak gigih nak bersesak dalam jem dan sememangnya aku tunang yang baik. Wakakaka. Takde kaitan. :D



Nampak entrance pun macam dah gah kan ? Memang gah la pun ! Sebab dalam hall tu ada 3 million books. Aku bila dah nampak buku , seperti biasa. Semua aku tolak tepi. Dengan Wan Wan pun aku tak tahu kat mana. Tahu tahu dia call je tanya dekat mana. Miahahaha.

Seriously sangat banyak buku , aku tak sempat nak pusing semua tempat. Aku cari novel Sophie Kinsella je asalnyaaaa. Last last aku terbeli macam macam author. Sophie Kinsella yang aku jumpa pun dalam 5 buah je. Dahla bukan title yang aku nak. Tssskkk. Sedih. 








Inilah dia novel novel yang sempat aku kaut malam ni. 7 buah kesemuanya. Macam dragon ball pula dah rasanya. Dragon ball ada 7 biji kesemuanyaaaa. Hahahahaha. Macam mana aku tak terkaut sampai 7 buah kalau dah harga sebiji buku ni RM 5 - RM 10 je ? Cuba cakap dengan aku macam mana aku tak terkaut banyak banyak ?? Kalau dekat luar sebuah buku ni je dah RM 30++. Berbaloi baloi kannn ??


Buku yang harga RM 5 tu aku belikan untuk Wan. Dengan harapan dia baca dan boleh jawab betul betul untuk exam dia tu. Mana tahu boleh lulus dengan jayanya berkat pemberian buku oleh tunang tersayang. Ewah. Selit nama kau kaaannn Nadia. By the way , total damage RM 61 untuk 8 buah buku. Sangatttt puas hati. Wan kata boleh repeat lagi Selasa ni. Hikhikhik. Suka. :P


Bersama encik tunang yang sudi melayan kerenah cik tunang yang acah acah ulat buku. Kihkihkih. Thanks teman beli buku tadi bie. Sayang lebihlaaa. Lagi lebih sayang kalau Selasa ni encik tunang belikan cik tunang lagi 5 6 buah buku. Mihmihmih. Gurau.



Thanks for your time , love ya people.


p.s : siapa siapa yang tak boleh tido tu , pergilah BBW Book Sale. 24 hours non stop tu babe. :D


xoxo


14 comments:

  1. novel sherlock holmes ade tak? novel dari stephenie meyer? cecelia ahern? please laa ada, pleaseeeee huhuhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada rasanyaaa tapi kena pusing keliling banyak banyak kali. Hahaha. :D

      Delete
  2. ini cemburu sangat! murahnya dan novel semua best3!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha. Apa lagi. Kalau ada kat KL , serbulaaahhh. :D

      Delete
  3. waaa..bestnyaa best nyaaa..berbaloi baloi..kite mgu dpan br nk g kl..mesti buku da byk abes..sob3

    ReplyDelete
    Replies
    1. InshaAllah ada lagi Faezah. Mesti banyak dorang punya stok kaann. :D

      Delete
  4. waahh.. bestnye akak..nak pegi lagi..nak pegi lagi.. sempat kot balik sane..

    ReplyDelete
  5. untunglah cik tunang boleh bawak..kita nk pergi takdek org nk bwk..sob3.. haha .. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihi , naik je KTM sampai serdang then amek shuttle g mines. :)

      Delete
  6. eeeemmmm nak pegi jugak, en.husband aku xnak bawak, padahal boleh jalan kaki je dari umah, die bantai ckp baca Quran tu dulu baru sebok nk cri buku lain, cehhh xpe la terima hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan lawan cakap suami Na. Hahahaha. Isteri mithali kannn ? Aku je pergi , aku pergi bagi pihak ko eh ? Hahahahaha

      Delete

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah