Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Friday, December 6, 2013

Bila tunang kita tayang kasut busuk dia , Miahahaha!

Assalamualaikum & Hello.

Semua pun sedia maklum yang untuk hantaran tunang haritu , aku ada bagi Wan kasut futsal kan. Entah kenapa tah semalam , tetiba Wan pergi Whatsapp aku gambar kasut kasut futsal busuk buruk lagi koyak rabak dia tu kat aku tah. Haip. Nak minta kasut futsal lagi ke ? Ambooiiii. Biasaaaaa diaaaa. :P


Tu diaaaaa. Untunglah dapat tunang macam ai ni , supportive habes nak kasi kasut futsal. Kekeke. Padahal ? Aku simpati lagi kesian lagi rasa nak meroyan tengok kasut futsal busuk buruk dia tu. So , sekali sekala kita kasi tukarlah ye. Baiknyaaa saya. Y___Y.



Nampak tak nampak tak ? Busuk buruk dan horror ! Miahahahaha. Naseb ada tunang comel macam aku ni nak kasi kasut futsal baru. Majulah sukan untuk negara. Tetibaaaa. Kekeke. Bila aku kondem je pasal kasut futsal buruk dia tu. Dan danlaaaaaa dia cakap ;

'Kasut nilah banyak berjasa tau'.
'Kasut nilah buat menang tournament'.
'Kasut ni sedaplah kalau main outdoor/indoor'.

Kalau tang kasut , laju saja puji pujian dia pergi. Kalau tang aku ? Dan danlah cakap 'hidung rata' , 'muka bawang' , 'gigi kapak'. Tak pernah nak elok panggilnya. I is sad. Y___Y.

Dan semalam , Wan kata dia ada futsal dengan kawan kawan dia. Aku pun laju laju cakap nak ikut. Sebab ? Yelah nak tengok dia rasmi kasut futsal baru yang aku kasi tu laaaa. Hihihihi. Padahal lebih kepada nak tengok dia kena nganjing dengan kawan kawan dia. Wakakakakaka.




Tekun kan ? Pasal futsal memang kena tekun. Cuba kalau pasal aku minta handbag. Dia buat donno je. Shentap tau. Bila dah tekun sangat nak pakai kasut futsal baru , tu yang aku snap gambar pun dia takde hati nak pandang camera. Apa pun tak boleh. Kawenla dengan kasut futsal tu. Tssskkk. Benci!.


Comel kan ? Budak ni teman bapak dia main futsal. Aku ingatkan aku je nasib malang terkandas dekat celahan jaring jaring court futsal tu. Rupanya budak ni pun sama. Hahahaha. Tapi okaylah , takdelah aku bosan sangat. Boleh main cak cak dengan budak kecik ni. Kikikiki. Dahla mata sepet. Geget taulahhhh. Pastu tak takut orang. YaAllah , sangatlah aku suka budak macam ni. Jumpa lagi eh budak kecik. :D

Thanks for your time , love ya people.


p.s : nak uncle bob , nak tauhu bakar. pleaseeee. 


xoxo


28 comments:

  1. mostly lelaki memang macam tu..even saya sendiri tk banyak koleksi kasut..hahaha..tapi tunang awk tu kira ketegori banyak gak laa untuk kasut futsal...hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah pasalnyaaa, Banyak sangat kasut. Nampak sangat kaki futsal kan ? Hahaha. :D

      Delete
  2. amboiii.. tu dia..
    koleksi kasut futsal..
    ingat kita duaorang je boleh ade koleksi handbag..
    diaorang pon boleh tau KOLEKSI KASUT FUTSAL.. hahaha =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahu takpe. Ingatkan kita je suka kumpul handbag.
      Rupanya naaahhh amek hobi diaaaa. Kumpul kasut futsal. Hahaha

      Delete
  3. Tang bawak baby maen futsal...mmg sempoiiii...hahahha nnt nas pun buat mcm tu gak k..baru ade gang..hihi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha tula kawan kawan dia membahan "nanti korang macam nila jugak". Hahaha. :D

      Delete
    2. hahaha sweet tu...bawak ank bini g futsal..bodyguard tercute tu..

      Delete
    3. Kaaaann. Mohon masa tu ada lagi kerajinan. Silap haribulan dah malas. :D

      Delete
  4. Replies
    1. Hahaha Nas pun boleh. Nas Adila kee ? :P

      Delete
  5. hah ni kira betuah la kan sbb die dpt ko,, sbb husband aku pun same je kasut fusal boleh bukak car boot sale, kasut bola boleh buat pameran, so aku dengan bangganya membuang kasut2 lama die,, hahaha kejam kan.. so aku tau ko pon bakal jd cm aku gak nti hahaha semak bilik kasut banyak sangat, kasut aku je jgn berani2 usik,, mmg kene flykick ngan aku nti hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahahahahahahahahaa yesss !! Tepat sekali Na. Aku memang akan ikut jejak langkah kau. Ikutkan hati aku nak bagi dia pakai 1 je kasut iaitu kasut baru beli tu. Yang dah rabak tu , wajib ke tong sampah. Kekekeke. Kasut aku jangan biadap nak usik. Walaupun dalam boot kereta dia. Muahaha. Buat macam kereta sendiri. :P

      Delete
  6. hahahahah tu la aku pun tinggalkan 2 je la kasut die, sbb die kata ni sentimental value, wak die la, dah rabak mcm kene gigit anjing pun nak simpan, hahahaha ok boot kereta mmg tempat wajib simpan kasut ok.. tp as usual ladies kan, harus la kasut banyak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan harus , WAJIB ok. Berani berani dia nak campak kasut aku keluar kereta tu ? Dengan gedik je karang aku meminta nak pakai kasut yang dia campak keluar tu. Muahahahaha. Baru dia tau erti penyesalan. :D

      Delete
    2. hahahha haritu aku dah kene dah husband aku g kuarkan kasut dri keta.. mmg aku kuar kaki ayam je.. pastu jeng jeng jeng.. dapat kasut baru.. sape suruh kannn, kuasa merajuk kaum wanita

      Delete
    3. I loike your way kakak ! Nak tirulah camni. Hahahaha. Kan da menyesal keluarkan kasut. Hahahahaha. Mesti tobat pastu taknak buat dah. Hahahaha.

      Delete
    4. tau xpe, sampai gila aku, mmg kaki ayam pun sangup,hahaha

      Delete
    5. Pemberontakan telah berlaku. Kahkahkah.

      Delete
  7. hahaha senyum2 sy baca entri awk. lucu and santai ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. HIhihi terima kasih Fae sebab suka entry ni.
      Glad to know that you're smiling reading this entry. :*

      Delete
  8. Ika pernah ikut asyraf main futsal sekali je seumur hidup..pastu tak nak ikut dah sebab iolls malu tengok lelaki2 lain hewhewhew, malu tengok dorang angkat2 baju dengan badan berpeluh, eeuuuwww, malu tengok ada yang tak fully tutup aurat kaki miahahah iolls maluuuuu!!
    terus start dari tu bila si dia ajak teman ika cakap TAK NAK!!! Gilo betul hahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang Nad plak. Ikut memang ikut. Tapi bukan menghadap dorang yang tengah pulun main tu. Tapi duk ralit main handphone. Anti social sungguh. Kadang kadang sampai dorang habes game pun nad tak abes main game lagi. :P

      Delete
    2. AHAHAHA XD boleh buat ni, ikut dia pi futsal ika main game miahahah...tapi tak boleh laa..mesti nak tengok dia jugak, nak tengok dia main, kang jatuh ke cedera ke luka ke, kesian...ahahahahha...tapi sebenarnya memang nekad taknak dah pi..maluuu..huhu

      Delete
    3. Hahahaha Nad pun tgk rajin. Kalau mood baik bolehla ikut. Mood tak baik , silalah jangan ajak. Buat muka je kang. Hihihihii

      Delete
    4. Ckp kat ang ..kasut2 nye bkal jd misteri villa nabila
      -ni bkn adk- huahuahua .

      Delete
    5. Hahaha kalau bukan adik sape ? Hahaha. Akak ? LOL. :P

      Delete
  9. sy pon suka ikut si dia g main futsal..bila bola da dekat gol mulalah excited..hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha kalau kita , memang dah seram dah. Padahal bola tu dekat dalam jaring tu je. :P

      Delete

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah