Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Friday, December 27, 2013

Last day kerja untuk tahun 2013 , Jyeaahhh !!

Assalamualaikum & Hello.

Harini last day aku kerja untuk tahun 2013 ni. Pheew ! Ceritanya macamlah lama lagi nak tahun baru pun , pffttt. Apa pun tak boleh. 2 haribulan nanti aku masuk kerja baliklah puuuunn. Y___Y. Apa aktiviti yang aku nak buat masa cuti beberapa hari tu ?? Hurrmmm.

1. Cari vendor vendor untuk wedding nanti.
2. Layan drama Korea (sambil tayah mandi pagi , hahahaha)
3. Tidur , makan , tidur , makaaaannnn. :D

Rasa macam heaven je nak cuti. Padahal kalau ikutkan Khamis depan dah masuk kerja balik. Haktuih !! 5 hari je. Tak function betul. Hahahaha. Apa pun , selamat bercuti kepada yang bercuti. Kepada yang bekerja , jangan curi tulang. Aku takpe curi tulang , boss aku takde. Kahkahkah.


Balik kerja ni nak pergi Bulgogi Brothers , nanti kalau aku rajin aku buat review eh. Kalau aku tak rajin , aku simpan je sorang sorang dalam hati. Muahahahaha. :P

Thanks for your time , love ya people.


p.s : mimpi pagi tadi menganggu emosi aku betullah , gggrrrrr. Y___Y.


xoxo


14 comments:

  1. Replies
    1. Wakakakaka! Mustahil untuk digambarkan dengan kata kata. Amboiii. :P

      Delete
    2. hahaha..macam menarik je mimpi tu..=P

      Delete
    3. Menarikkk sangat ! Sampai rasa nak pitam pitam. Hahaha. :D

      Delete
    4. vravooo.hahaha.nasib tak pitam :)

      Delete
    5. Kaaannn ! Naye naye mimpi camtu. :D

      Delete
  2. selamat bercuti!
    nak ikot gi bulgogi brothers boleh?? hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tenkiu Anne ! Hahaha. Mehla kita beramai ramai. :D

      Delete
  3. Hahahaha amboi bestnyaaaaa takyah mandi hehehehe sepp!!!
    Huuhuhu. Alaaa bulgogi brothers tu dkt maneee T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kahkahkah ada juga yang tak suka mandi rupanyaaaaa !! Seeppppppp tinggi tinggi !! :P
      Bulgogi ada banyak cawangan , Mid Valley/Pavilion/e-Curve & Paradigm.

      Delete

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah