Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Monday, December 9, 2013

Lirik Lagu : Ajai - Aduh

Assalamualaikum & Hello.

First time aku dengar lagu ni , aku ingatkan lagu band Indonesia mana tah. Sebab genre muzik dan lirik lagu dia macam type lagu lagu band Indonesia. Terus fall in love dengar lagu ni. Fall in love tapi tak tahu tajuk and siapa yang nyanyi , boleh ? Hahahahaha. Aku sebat je. Akhirnya aku tanya adik aku je senang. Sebab dia la duk pasang lagu ni kat youtube tu. Huhuhu.

N : Din , lagu apa tu yang aduh aduh tu.
A : Ajai - aduh.
N : Ko tipu eh ? Bukan Indon ke nyanyi.
A : Eishhh betullah , haaa tak caya (sambil pasang youtube)
N : Heeeeeeeeee.

AJAI - ADUH

Berdiri di sebalik awan hitam yang berkepulan
Tiada pandangan yang dapat ku perlihatkan
Hanya wajah yang selalu ada diruang mata ini
Yang sudah terlalu jemu dari pandangan

Sudah tiba masanya ku harus berdiri tanpamu
Mengantikan dengan awan putih yg memutih
Bila aku sudah tiada baru kaukan merasai
Bagaimana oh rasanya kehilangan

Aduh sayang aduh kasih
Aku dah bosan dengan caramu
Aduh usah aduh engkau
Cuba kembali pada diriku
Kerna aku dah tahu
Apa yang kau lakukan
Kerna aku tahu
Kita tak sehaluan oh aduh

Walaupun ku tahu kan separuh hati merindui kamu
Namun harus ku cuba tuk melupakan dia
Tangani semua ini dengan akal fikiranku
Biar engkau kan tahu ku tak cintamu


Haaa ni ha version yang aku duk dengar sekarang ni. Versi uplugged yang Ajai nyanyi dekat konti HotFM. Kalau korang agak agak tak tahu lagu ni lagu camne , pergilah cari dekat Youtube tu. Aku dah fall in love dah. Korang bila lagi ? Miahahaha.

Thanks for your time , love ya people.


p.s : Nuffnang Premiere Screening - Firestorm , ehem ehem. Encik tunang nak pergi tak ? :P


xoxo


4 comments:

  1. memang hari ni hari blogger post lagu ea? ramai pula yang share lagu ihiks

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hari Isnin kan. Baru nak start keje , kenalah dengar2 lagu. Ada kaitan ke ? Hahaha

      Delete
  2. lagu yg mcm ajai ni la sebenarnya kekuatan muzik malaysia untuk tawan indon, lgu genre melayu pop ni da dibawa awal oleh malaysia dari band exist slam search spoon ukays di indon dlu..

    ReplyDelete

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah