Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Monday, December 16, 2013

Simple Giveaway by Licha

Assalamualaikum & Hello.

Selepas beberapa minggu aku tak join giveaway mana mana blogger , harini aku join. Simple Giveaway by Licha. As usual , aku nak join kalau syarat dia senang je. Naseb baiklah giveaway Licha ni semudah ABC je. Wakakaka.


Hadiah giveaway by Licha ni pun best best ! Makin terujalah aku nak masukkan. Tapi diingatkan yang winner akan dipilih secara random. Yelah untuk mengelakkan ketidakpuasan hati di kemudian hari kan. 

Antara hadiah hadiahnya adalah seperti berikut :


Menarik kan ? Aku dah cakap hadiah dia best tu maksudnya bestlah. Apa lagi , kalau belum join. Mehla kita join ramai ramai. Hihihihi. Tarikh tutup giveaway ni ialah 24 Disember 2013. 

Thanks for your time , love ya people.


p.s : banyak pula entry harini. almaklumlah task harini aku dah selesaikan pagi tadi. :D


xoxo


16 comments:

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah