Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Thursday, January 2, 2014

Lirik Lagu : Cakra Khan - Setelah Kau Tiada

Assalamualaikum & Hello.

Cakra Khan - Setelah Kau Tiada

Kau tunjukan arah saat ku tersesat
Beri cahaya saat ku sendiri dalam gelap
Namun waktu tak pernah rela menunggu
Hingga akhirnya kau pun pergi

Terlambat ku sadari kau teramat berarti
Terlambat tuk kembali dan tuk menanti
Kesempatan kedua yang tak kan mungkin pernah ada
Baru ku teringat kau hembuskan angin
Saat ku bernafas siramkan air saat aku dalam kekeringan
Namun tak pernah aku hiraukan semuanya
Hingga kini pun kau tiada

Terlambat ku sadari kau teramat berarti
Terlambat tuk kembali dan tuk menanti
Kesempatan kedua yang tak kan mungkin pernah ada

Biarkan ku hidup dalam penyesalan ini
Sampai nanti kau akan kembali
Terlambat ku sadari kau teramat berarti
Terlambat tuk kembali dan tuk menanti
Kesempatan kedua yang tak kan mungkin pernah ada

Terlambat ku sadari kau teramat berarti
Terlambat tuk kembali
Dan tuk menanti
Kesempatan kedua yang tak kan mungkin pernah ada
Yang tak kan mungkin pernah ada

sumber : Google

Aku suka suara Cakra Khan ni , sebab serak serak berkahak kauuu. Hahahaha. Rasa macam dia tengah sakit tekak je masa dia nyanyi. Rasa macam nak suruh dia buat 'ehem eheeeemmm' (dibaca dengan nada betulkan suara).  Muahahaha. First lirik untuk tahun 2014. Enjoy ! ^_^

Thanks for your time , love ya people.


p.s : lagu ni sambungan daripada lagu Harus Terpisah ke camne ????


xoxo


2 comments:

  1. posibble gak tu kalau sambungan dari lagu harus terpisah tapi im not sure laa..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha itulah , Nad pun memandai2 je. Hahaha. :D

      Delete

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah