Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Saturday, February 15, 2014

Dee dah nak kawen ? KAMI HISTERIA !! Hahaha

Assalamualaikum & Hello.

Rabu haritu si Dee ni mengejut ajak lepak dekat Whatsapp group. Nak bagi kad kawen katanya. Takdelah pelik dia nak bagi kad kawen , sebab dia dah bertunang pun haritu. Takkan nak tunang , taknak kawen kan ? Tapi yang buat peliknyaaaaa aku dengan budak budak lain. Hahahahaha. Rasa macam tak sangka pula Dee dah nak kawen. Lol. 



So , berjumpalah ktorg 3 orang dekat Mid Valley. Patutnya ada lagi yang join. Tapi biasalah , masing masing pun ada hal masing masing kan. Sorang holiday ke Johor , sorang dekat Kuala Pilah , sorang lagi roadtax kete mati nak datang naik motor - hujanlah pula and yang lagi sorang keje habes lambat. Tssskkk. Jadi yang ada memang ktorg bertiga je. By the way , bride to be tu ha yang dekat belakang tu. ^^



Bila Dee cakap nak bagi kad kawen , aku dah gelak dulu dah. Masa jumpa Dee tu , kebetulan aku sampai awal. Piqa masa tu on the way lagi. Memang aku dah gelak nganjing bahan semua dulu dah. Piqa datang baru tambah tambah. Hahahahaa. 


Bukan apa -- 


Dulu time study dekat UiTM , Dee ni je satu satunya manusia yang takde boifren. Baik boifren jarak jauh mahupun jarak dekat. Dee ni pula jenis cam boyish tau , metal metal hardcore sikit. Jenis kalau nak pakai baju seluar tudung semuanya warna hitam. Kalau nak kaler kaler pun kaler purple je. Kaler lain takde. Hahaha. Dapat pula jenis tak suka pakai baju kurung. Hurm. Kau rasa macam mana aku tak gelak , bila dalam kepala aku duk bayangkan dia pakai wedding dress. PITAM! Y___Y

Haritu masa tunang pun , bila mekap - dia punya tak selesa tu takpayah cakaplah. Yelah , selama ni pakai eyeliner je. Bila kena pakai blusher , pakai lipstik. Hahahahaha. Serious pelik ! Duklah terjuih juih bibior macam budak budak baru belajar pakai liptik. Kahkahkahkah. Sabar jelah. Tak sangka 7 March ni Dee dah nak jadi bini orang. Gilalah. Kalau kawan kawan aku yang lain kawen , aku takdelah rasa macam ni. Bila Dee ni haaaa. Hish. Hahahahaha. Tak dapat den nak nolong. :P


Apa pun aku doakan yang semuanya berjalan dengan lancar. Aku tak dapat nak attend nikah kau Dee. Sebab hari Jumaat , aku kerja weh. Hahahaha. Tapi nanti sanding , aku datang okeh. Hugsss & Kisses ! Mmuahh ! Amboiii sweet sangatttt. ^^

Thanks for your time , love ya people.


p.s : ketibas betul pakai cardigan putih ni haih !


xoxo



10 comments:

  1. Assalamualaikum nad, hahhaa takpelah. dia tengah cuba-cuba nak berubah.. kan nak nikah... hiewhiew.. semoga dipermudahkan urusan membina masjid kawan awak tu (dee) hehehe ~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wasalam Sheila. Itulah dia , tengah nak berubah. Tapi dia sendiri pun tak boleh terima hakikat. Hahahahaha. Amin. :)

      Delete
  2. kemainn lagi tajuk entri dia.hahaa.anyway, congartes untuk kawan nad :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha. Tajuk dia akan relate dengan entry lepas ni. Hahaha. Thanks. :)

      Delete
  3. Hihihi tak sangka :P
    Lawak ah kak nadia ni haih cam biasa lah :p
    ehehehehe.
    Congrats to herr!!! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha. Lawak ye. Ada ada je tau Qila ni. Hahaha. Terima kasih bagi pihak Kak Dee. :)

      Delete

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah