Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Monday, February 17, 2014

NadiaWanEday : During our Engagement Day , ^^

Assalamualaikum & Hello.

Amaran : Entry ni akan super long dan banyak gambar. Sekian terima kasih. 

30th November 2013 , I'm officially Syazwan's fiancee. Rasa seronok tu tak payah cakaplah kan. Siapa yang tak seronok ye dok , tapi perasaan kecut perut tu lagi over daripada perasaan seronok aku tu ooiii. Hahaha.












Masa rombongan sampai , aku tengah sibuk bergossip berborak bergelak ketawa dengan kawan kawan aku dekat dalam bilik arwah nenek yang sekarang ni dah jadi bilik stor. Hahaha. Tetiba mama masuk , cakap - 'Dorang dah sampai'. Aku yang tengah sakan gelak dalam bilik tu mana nak dengar dorang datang. Terus peluh peluh weh tapak tangan , tapak kaki. Kahkahkahkah.










Yang berbaju batik tu ayah aku yang paling hensem atas muka bumi. Hihihih. Yang pakai baju oren tu bakal bapa mertua aku yang cool & sporting. Yang tengok cincin aku tu mestilah atok aku yang comel ! Hiksss. Masa ni aku tak tahulah apa benda yang dorang bincangkan. Sebab aku dekat dalam rumah. Dorang pula berbincang dekat luar rumah. Tapi yang aku tau perbincangan tu tak lama pun. Huhu.

Sedang elok aku bergelak ketawa lagi untuk sekian kalinya demi menghilangkan cuak dan nervous. Tetiba mama masuk lagi , dia cakap - 'Dah boleh keluar dah'. Deymmmmm !!!






























BERSAMBUNG ! ^^
Thanks for your time , love ya people.


p.s : dah pukul 9 malam ! mari balik. ^^


xoxo


12 comments:

  1. Ish. Qila yg berdebor debor baca ni hahhahaha.
    demmm :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahaha ! Padan muke , nantikan sambungan dia yang tak tahu bila. :P

      Delete
  2. Replies
    1. Kita pun tak tahu yang atok kita tengok cincin kita. Hahaha. :D

      Delete
  3. Assalamualaikum nad, meriahnya majlis awak. hehee atok hensem, cucu? hahahaha ~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wasalam Sheila. Meriah eh ? Tu pun ramai kawan kita tak dapat datang. Sobsobsobssss. Atok encem , cucu mestilah gojes. Hado ? Hahahahaha. :P

      Delete
  4. deyyy ape da, berabad baru post? hahahaha

    ReplyDelete
  5. Suka tgok gmbr2 sepnjng mjlis..smuanya ada cerita tersendiri...tahniah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihi. Yup , setiap gambar ada ceritanya yang tersendiri. Terima kasih. :)

      Delete

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah