Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Thursday, February 6, 2014

Shaklee : Set Subur Suami & Isteri

Assalamualaikum & Hello.

Aku masih baru lagi dalam dunia Shaklee ni. Tak banyak lagi knowledge aku. Tapi apa yang aku tahu , aku absolutely akan share dengan korang korang korang. Harini , aku nak share dengan korang Set Subur Suami & Isteri. Untuk orang yang dah kahwin tapi asyiklah dapat soalan 'Bila nak dapat anak' , 'Bila nak ada baby , orang lain yang kawen lepas tu pun dah ada baby'. Whatdehek ! Sakit pula hati titeeee. Ni untuk korang , aku just nak tolong. Ikhtiar tu kan penting , ye dok ? ^^

Set Subur Suami



Set Subur Isteri



Sesiapa yang rasa nak beli tu , bolehla email : nad301189@gmail. 

Aku takkan bagi retail price , tapi aku bagi member price. Hiksss. Ai bukan nak untung , ai mau tolong. Lalalalala. Kalau sesiapa rasa nak pergi beli sendiri , nah guna ID aku : 1102545. Tetiba rasa nak beli juga , kita kan nak kawen ! Eeehhh !!! Gatal. :P

Thanks for your time , love ya people.


p.s : colleague aku yang sorang tu dah order set pantang. yaiy !


xoxo


6 comments:

  1. Assalamualaikum nad, hehee tanjat mak baca tajuk. hehe. dah consume ke? hiewhiewwww.. sheila tak sempat nak amik set kesuburan, sekarang amik b-complex dengan oste je. ESP tunggu fulus banyak sket baru beli kot. hehheheeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wasalam Sheila. Hiksss. Belum consume lagi. Tapi tula , macam nak consume. Ngeee ! Gatal kan nak sesubur sekarang. :P

      Btw , Sheila camne nak register Komli tu ? Kita da register tapi takde feedback. Ada requirement ke ?

      Delete
  2. dh try ke? ko try dulu weh dlm 3 bulan tgk hasil tnjuk kt aku ok? hahahaha kalo mampu menyuburkan ko aku beli.. hahahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha ko tunggu tahun depan jela Una weh. Kalau aku sesubur sekarang pun tak function gak. :P

      Delete
    2. ala try la try la nk tgk testimoni,, kalo nk jual kene cuba dulu baru boleh org lain try hahahahaa

      Delete
    3. Takpayah nak try sangat na , belum masanya lagi. Hahaha.

      Delete

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah