Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Tuesday, February 11, 2014

Teaser : HafizRein Wedding


Assalamualaikum & Hello.

Fuh fuh fuh , lama gila tak update blog rasanya. Bukan takat update , nak reply comment pun tak sempat. Yang mana minta photoprops free tu kalau aku reply lambat. Tolonglah jangan tinggalkan komen nak photoprops dekat setiap entry. Rasa annoying pula. Hikss. Ampun maaflah ye , aku tersangatlah busy 4 hari 4 malam ritu.

So , aku buat teaser jelah dulu eh ? Dekat office ni pun ada issue. Pagi pagi lagi aku dah masuk meeting room. Hurm. Ni kejap lagi pukul 2 petang ada lagi. Sumpah menyampah. Kerja nak complaint je dorang ni. Bagi makan taik tahulah dorang ni , mulut pun dah iras dengan bau longkang dah. Hish. Ada masa nanti nanti aku buat full entry ye. Tunggguuuu !! ^^


Thanks for your time , love ya people.


p.s : take me for granted ? dah nak mati korang ni agaknyaaaa. 


xoxo



10 comments:

  1. Assalamualaikum nad! wahh manisnya. okeyyy cepat update bila ada masa terluang ya. Take care nad. Tak baik marah-marah, emo-emo. hehehe (",)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wasalam Sheila. Okay okay. Thanks for your concern dear. Mana ada manis , dah kelat masam semua dah ni. Y___Y.

      Delete
  2. Replies
    1. Biasalah babe , pasal orang yang tak tahu kerja aku macam mana.
      Tapi mulut dia complaint macam kerja dia yang paling hebat atas muka bumi ni. Hish.

      Delete
    2. pass kat aku, biar aku sentil2 mulut dia..hahahaaaaa sentil tu apa? wahahahaaa aku main sebut jerk...

      Delete
    3. Hahahahaha. Pundek weh keje dengan ba alip ba ya ni. Bangsa busuk hati. Aku balik sharp 6 pun jadi issue. Ada aku suruh dorang obertime ke. Pundek ! Hishhhh.

      Delete
  3. wakakakakka....selamat sumpah menyumpah..hahahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahaksss kurlasss kau punya ucapan selamat Hazwan oiii. Hahahaha. Terima kasih ! :D

      Delete
  4. Replies
    1. Alaa janganlah puji , malulah kitaaaa. Hihihi. Mekasih. :)

      Delete

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah