Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Wednesday, February 26, 2014

Wordless Wednesday : Jung Yong Hwa

Assalamualaikum & Hello.



Jung Yong Hwa - Boifreng ahkak !! Jangan rebut rebut. Pergi pilih yang lain dalam CN Blue tu ye. Yang ini ahkak yang punyaaaa. Hahahahaha. Nak layan Heartstrings semalam , tapi boleh bantai tido. Bengong. Malam ni kita sambung. Aja aja fighting !!! ^^

Thanks for your time , love ya people.


p.s : siapa sini layan korean drama. meh sep sikit.


xoxo


6 comments:

  1. hoiii.....ni BF aku laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....yong hwa vocalist cn blue da lama da couple ngan aku, bulan depan nak menikoh da...ahhahahaaa ko da tunang ngan shazwan sumali dah la..hahahahaaa :-p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Arghhhh !!!! Takde takde. Ni anak ikan ahkak ok. Duit nak menikoh korang tu pun ahkak seponser. Tayah nak over. Kahkahkahkah. Bengong !

      Delete
    2. ko jgn tergoda ngan gambar ni, kulit muka sebenar dia berjerawat jugak..hahahahahaaa nanti aku ngadu ngan shazwan ko curangggggg hahahaa

      Delete
    3. Jerawat jerawat manja ahkak tak peduli uoollsss. Hahahahaha. Bongok je ! Tayah mengadu , aku sendiri serah diri bagi link blog. Boleh ? :P

      Delete
  2. Hahahaahah amboi mengada ngada sungguh :P
    hhehehe qilah tak tengok lagi hmmmmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jom tengok ! Best !! Akak siap sengih sengih depan pc. :P

      Delete

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah