Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Friday, June 13, 2014

Product Review : Biore Makeup Removing Facial Foam

Assalamualaikum & Hello.

Biore , satu brand yang tak pernah aku pakai pun sebelum ni. Tapi haritu aku apply untuk sample Biore Makeup Removing Facial Foam. Kerja aku memang try and error je. Hahahaha. And hari Rabu lepas Wan bagi aku envelope daripada Kao. Buka buka envelope nampak Biore Makeup Removing Facial Foam punya sample. Suka !!


Sorrylah camera tak berkualiti tu yang gambar pun macam sampah. Ekekekeke. Comel tak ? Packaging dia kaler pink , siapa yang suka kaler pink tu mesti laju je nak belikan. Hikhikhik. Semalam aku dah try pakai dah , aku pakai terus tanpa membasuh makeup terlebih dahulu. Memang hilang ! Hanya dengan sekali basuhan , makeup dekat muka dah takde. ^^

Ada yang interested nak dapatkan sample , klik sini : Facebook Biore (sila like page ini terlebih dahulu)

1. Tekan Join Now


2. Pilih untuk Redeem Sample


3. Check email dan ikuti langkah seterusnya , boleh baca Terms & Conditions juga ye.


Aku tak boleh nak share next step sebab hanya boleh redeem satu pack seorang. Aku dah redeem haritu , so aku dah tak entitled untuk another redemption. Sobs. So , korang pandai pandailah ye. Buat sampai boleh dapat sample tu. Wakakakaka !

Thanks for your time , love ya people. 


p.s : group Bloggers Gila Hashtag agak keras diskusinya petang ni. teheeee!


xoxo


18 comments:

  1. Replies
    1. Bagus sebab sekali basuh da bersih , tak payah nak tonyoh muka dengan remover. :D

      Delete
  2. tak pernah pakai jugak sebelum ni :)

    ReplyDelete
  3. ok x kak?sbb pakai pixy punya mcm lain je rasa..lebih suka pakai silky girl..lepas ni nk cuba gak la...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okay ! Sebab sambil basuh muka sambil hilangkan mekap. Lembut weh muka pakai ni. Kalau eyeliner tu nanti ade smudge sikit , laplah. :D

      Delete
  4. wahhh menarik ni.. kaler pun pink...

    # terima kasih sudi join, blog ini ada dalam senarai http://www.mialiana.com/2014/06/senarai-url-blog-5.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akak suka la tuuuu kaler kaler pink ni. :D

      p.s : thank you ! ^^

      Delete
  5. macam best je ni.. hehe

    selama ni guna remover mustika ratu je..

    ReplyDelete
  6. heeee qila tak pakai makeup so........
    yeah~
    hahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha Qila budak kecik , takyah pakai. :P

      Delete
  7. eh, bagus la pakai produk ni senang time nak solat kat ofis. huhu

    ReplyDelete
  8. hohoho....nih sudah bgus...mau jugakkkk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa lagi akak , apply la. Agak agak da takleh pakai , poie je watsons. Ada ritu kita nampak 7.50 tak silap. :P

      Delete

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah