Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Thursday, June 5, 2014

Type Of Headaches & Its Locations

Assalamualaikum & Hello.


Disebabkan aku masih lagi sakit kepala daripada semalam , beriyalah aku cari jenis jenis sakit kepala. Yelah , nak tengok sakit kepala aku ni sakit kepala yang mana. Tapi macam tak dapat conclusion je , teheee! Rasa macam ada stress , rasa macam migrain dan rasa macam neck juga. Camne tu. Banyak na rasa dia. T_T.

Aku siap trylah minum air 100 plus campur dengan air mineral tu. Punyalah aku 1 : 1 sebelum minum , tapi tetap tak jalan juga. Hukhukhuk. Yang aku rasa sekarang ni , nak baring sambil layan drama Korea. Kekekekee. Mungkin boleh hilang sakit kepala ni kalau tengok kehenseman Lee Dong Wook and Jung Yong Hwa tu. Ekekekeke!

Thanks for your time , love ya people.


p.s : ada aku kerat pendek juga rambut ni kaaaaannnnggggggg. T_____T


xoxo


10 comments:

  1. lan kekadang rasa gak sakit kepala tapi rasanya more kepada cluster kot, cuma lan punya sakit dua-dua belah mata..mungkin sebab pakai spek lama sangat kot..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jyeah ! There u go , Azlan and his theory. Kekekeke. Tula Nurie pun tak taulah yang mana satu ni , maybe I need some rest. Kot. ^^

      Delete
  2. weh TMJ weh TMJ TMJ TMJ hahaha Tolong la TMJ.. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko TMJ sakit kepala ke ko nak TMJ ni ? Kekekeke. :P

      Delete
    2. ish kalo TMJ tak sakit kepala wehh.. gembira je hahah ape la name sakit kepala TMJ,, sian TMJ tau

      Delete
    3. Kannn ! Kesian TMJ ni , rupenye satu jenis penyakit. Sabor jela jadi TMJ. T_T.

      Delete
  3. pk pasal kawen bnyk ni. wehhuu. tido secukupnye nad. insyaAllah tak sakit pale dah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha pikir ke pasal kawen masalahnye. Kekeke. Tulah , rasenye memang kena tido cukup cukup ni. T_T.

      Delete
  4. Skit kpla byk pikirkan jejaka kore hensem tuh la jd cenggitu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wakakakakaka ! Mungkinlah tu kak , konfius nak pilih mane satu. :P

      Delete

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah