Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Saturday, July 12, 2014

Iftar with the girls - KLCC

Assalamualaikum & Hello.

Setiap tahun without fail mesti nak juga berkumpul ramai ramai untuk buka puasa. Dan tahun ni dapat pun aku berbuka puasa with the girls. Ni jelah masa yang boleh ktorg berkumpul pun , padahal masing masing dalam KL je tapi kekangan masa yang menghalang. Tssskk.

Khamis lepas bertempat di KLCC , ktorg plan nak makan dekat Nandos. Aleh aleh masa aku sampai tu takde sorang pun lagi yang sampai. Maka dengan itu amatlah malas aku nak pergi Nandos tu sorang sorang. Jadi aku pun pusing pusing dalam KLCC tu dan bila dorang sampai -- Nandos pun dah penuh. :P

Maka ktorg pun decide nak cari tempat lain. Malangnya semua pun penuh juga. Mental. Kesudahannya ktorg decide untuk beli roti and Maghrib terlebih dahulu. Around 8.30 , ktorg cuba naseb lagi sekali dekat Nandos. Naseb baik ada meja , tapi satu meja squeeze 5 orang. Naseb baik semua kecik kecik je. ^^



Oh ya , Nandos ada buat promotion untuk bulan puasa. Ramadhan Set for 2 person at RM 57. Bila ktorg tengok promotion tu pun terus laju laju order. Sebab dalam set tu macam macam ada. Best !! Jangan risau , kalau taknak air coke tu boleh je tukar dengan air lain -- dorang tak charge. 


While waiting for the foods , semestinyalah borak borak -- gelak gelak macam kedai tu mak bapak ktorg ada share. Tu belum kira aku julang tinggi tinggi tangan aku semata mata nak selfie. Ekekekeke. Tulah , suruh beli monopod taknak -- nak juga pakai tanganpod ni. Hish. T_T


Sebelum makan pun nak selfie. Lepas tu tangan aku juga jadi mangsa. Dan danlah cakap - 'Nurie ar snap , tangan dia tak gigil'. Eleh korang malas kan sebenarnya. Hahahaa. Lepas tu bila gambar blur  - 'Oi , parkinson ke ?'. Vinatang sangat tauuuu. Aku dah snap tu dah kira baik dah. Sila berterima kasih ye.

Aku taknak upload gambar makanan dalam entry ni , kang aku lapar ke orang lain lapar ke aku taknak bertanggungjawab. Ekekeke. Haaaaa baikkan aku -- consider orang hati dan perasaan orang lain. Tetiba sangat !


Last but not least kenalah tangkap gambar dengan lebih elok. Moh kiter minta tolong budak Nandos tu snapkan ! Ehek.








Sedang elok kami berposing ; 












TETIBA














kami di PHOTOBOMB ! Lol !! :D


Thanks for your time , love ya people.


xoxo


14 comments:

  1. tak ajak punnnn.... majuk ar macam ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ala ala ala , janganlah majuk kita tak reti pujuk. T_T

      Delete
  2. hahaha.. macam mana boleh tersesat sorang lai tu? hahah.. interframe betul :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha kan ! Dia nampak ktorg tengah bersusun depan tu nak tangkap gambar , dia masuk. Selamberrrr.

      Delete
  3. hahahaha...lawak la photobomb tu

    ReplyDelete
  4. hahaha...photobomb tuh x menahan...kesengalan apakah itu..hahahahahahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wakakakakaka ! Mamat tulah sengal , selamberrrrrrr dia je. T_T

      Delete
  5. Replies
    1. Lelaki itu adalah seorang foreigner. Hahahaha.

      Delete
  6. bile nak berbuka bersama-sama nye ni. sobs.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah pasalnyaaa , sedih betul. Sobsss. T_T.

      Delete

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah