Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Tuesday, August 5, 2014

CPUV 22 & 23 : Mayfair Bodyline - August & Air Asia Go - Korea Sale

Assalamualaikum & Hello.

Rezeki lepas raya nama cpuv kali ni. Hahahaha. Yelah , seminggu lebih tak update blog tapi Nuffnang masih lagi berbaik hati nak bagi aku cpuv. Terima kasih banyak banyaklah ye Nuffnang sebab tak tinggalkan blog aku ni. Mihmihmih.

CPUV kali ni datangnya daripada Mayfair Bodyline - August dengan Air Asia Go - Korea Sale. Macam tahu tahu je aku plan nak pergi Korea nanti terus melekat pula ads Air Asia Go - Korea Sale ni kat blog ni. Bagus bagus , agak agak aku malas nak ke website Air Asia terus bolehlah klik ads Nuffnang aku tu je. Mudah. ^^



Semoga iklan ni bertahan dengan lebih lama dan lama lagi. Tolonglah bertahan ye , ahkak nak kumpul earnings nak beli tibi ni dek non. Nak fefeeling tengok movie dekat tibi besor. Over nyah ! Kalau korang ternampak iklan iklan ni , sudi sudilah klik ye. #Ahkaknakbelitibi. Lol ! :P

Thanks for your time , love ya people.


p.s : alhamdulillah , rezeki dua dua iklan ni.


xoxo



6 comments:

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah