Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Saturday, August 23, 2014

Wedding stamp from iKahwin.my , thank you !!

Assalamualaikum & Hello.

Bulan enam haritu aku ada share yang pihak ikahwin.my ada nak bagi aku token sempena promotekan ikahwin.my dalam blog ni kan. Dan nak dijadikan cerita , disebabkan aku sedikit busy dengan preparation nikah. Langsung tak sempat nak update dengan ikahwin.my mengenai token tersebut.

Mujur last week aku teringat , terus rujuk balik email sebelum ni. Pihak ikahwin.my kata once aku dah book wedding stamp yang aku pilih (token yang diberi) aku kena update dengan dorang. So , selepas pilih punya pilih. Akhirnya 3 design wedding stamp menjadi pilihan aku.


Tadaaaaa !! Aku buat order 14th August (Khamis) , 15th August (Jumaat) reconfirm design and 19th August (Selasa) parcel sampai rumah. Cepat tak cepatlah dorang buat kerja kan ? So lepas ni tinggal nak cari stamp pad je. Weee !! Lepas tu kita boleh main cop cop dah. Yeyeah. Nanti aku buat full review ye sebab stamp ni nak pakai untuk majlis bulan November nanti. ^^

Thanks for your time , love ya people.


p.s : 6 hari lagi weh , perghhh gilalah. hahahaha


xoxo


12 comments:

  1. pnt gak tu nk cop byk2..cop kt mn ni?

    ReplyDelete
  2. Nanti akak kawen bolehlah tempah...
    Tapi bila kawen nya tu tak tau lah...
    hahhahahahha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wakakakaka ! Terkedu kita bace komen ni. :P

      Delete
  3. auwwwwwwwwwwwwwwwwwwww,tak lama lagiiiii ! semoga dipermudahkan awaa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Auuchhh !! Nebes nebesss. Hahaha. Thank you sayang !! :D

      Delete
  4. Replies
    1. Tu bunyi jantung kite ke jantung Ayue ? :P

      Delete
  5. Assalamualaikum nad, tak sabar nak tengok hasilnya. mesti lawa kebabooommm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wasalam Sheila. Itulah , kita sendiri pun tak sabor nak cop cop. :D

      Delete

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah