Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Wednesday, September 17, 2014

Buku buku from NoQ Store dah sampai !!

Assalamualaikum & Hello.

Ingat tak haritu aku ada buat entry pasal diskaun untuk semua readers aku daripada NoQ Store. Kan aku ada cakap yang aku tunggu buku buku yang aku order sampai. Nak dijadikan cerita , balik balik daripada hanimun tu -- petang tu juga buku buku aku daripada NoQ Store sampai. Hip hip hooray !!


Kemain besar kotak , padahal buku 2 ketul je dekat dalam tu. Hahaha. Teruja gila okay beli buku online. First time kot aku beli buku secara online ni. Selama ni kerja aku borong buku dekat physical book store je. Hihihihi. Seronok !!


Tadaaaaa ! Dua buku yang aku pilih untuk beli. Sophie Kinsella - Can You Keep A Secret and Say It Right In Korean. Hahaha. Nampak tak semangat juang aku nak belajar bahasa korea tu. Kurlass kau jah ! Kalau tak dapat juga pergi Korea , dah boleh meroyan dah. Hihihi. Kidding. 

Yang buat aku tambah gembira ialah bila buku buku aku yang sampai daripada NoQ Store ni tak kemek , tak renyuk dan tak rosak. Barulah semangat sikit nak baca. Aku ni kalau buku da kemek dekat hujung bucu tu -- mulalah bad mood. Perangai. Lulz.

Thanks for your time , love ya people.


p.s : nak pergi CMH lagi pleaseeeeeee. suami , pleaseeeee. ^_^v


xoxo


24 comments:

  1. confirm nak gi korea kan... bestnya kak nad.... nak ikut!!!!!!!!!!! :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takdela konfem pun Ina , saje je tambah ilmu. :D

      Delete
  2. wehhhh aku lupe nak ckp ngan ko, kat aeon big BTHO ad sale buku RM5.00 mmg mcm2 jenis buku ad wehh aku mmg dah teringatkan ko dah.. tp nak kacau tkt ko tak balik honeymoon lagi aritu.. rasanya ad lagi ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeke ?? Deym !! Hahaha. Doa doa sampai Jumaat ada , boleh ajak Wan menyerong kejap sebelum balik rumah. Hahahahaha. :P

      Delete
  3. lepas ni boleh laaa update blog guna bahasa korea.. wuuuuuuu :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan macam macam , kang satu perkataan nak taip makan 10 hari telek buku. Hahahaha. :P

      Delete
  4. salam, anda telah ditag untuk Liebster Award. Jawab ye.. ;-)

    http://sihatitubahagia.blogspot.com/2014/09/liebster-award-dicalonkan-lagi-2-kali.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wasalam , oh yeke. Thank you tau tag. InshaAllah ada masa nanti kita join. :)

      Delete
  5. Semangat nak korea tu tetap membara ye??cepat2 kumpul duit..ikat perut ,mulut,leher kaki tangan semua..InsyaAllah..minggu depan dah boleh pi..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merah membara semangat waja. Hahaha. Kan ! Baik tambat je dekat pokok mangga kak. Wakakaka. :P

      Delete
  6. anyongsayoe! kamshamida. arigato. wa tatau ooo..

    ReplyDelete
  7. done follow you...do follow me back ya?? :-)
    http://eikorina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. alamakkk. ni yg malas niii.. jap g gatal tgn lah nak memborong. XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha. Alamakkk !! Ala borong buku takpe , ada faedahnyaaa. :D

      Delete
    2. masalahnya baru je sakan memborong tak sempat habiskan satu pun nak borong lagi.
      ini memang mengundang bebelan si pakcik gemok tu. haha!

      Delete
    3. Eh itu memang perkara biasa Aisya , kita pun selalu dah kena marah pasal beli tapi bacanya tak juga. Hahahaha. Tapi ai is buat dono. :P

      Delete
  9. Syoknya dia borong buku.. nak jugaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Silalah borong dengan kadar segera Azwar. :D

      Delete
  10. lama tak singgah sini..jadi ke nak hanimun kat korea? ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha Korea lagi , memang tak dapatlah yang oii. :D

      Delete

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah