Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Monday, September 8, 2014

NadiaWanSolemnization Review : Leahenna Artist

Assalamualaikum & Hello.

Zaman budak budak dulu tiap kali nak raya mesti aku akan jadi salah sorang yang sibuk hulur tangan dekat Jalan TAR sebab nak buat inai. Macamlah hari lain tak boleh nak buat , nak juga buat time raya. Time orang bersesak sesak nak shopping baju raya tu time tu juga aku bersesak dengan tangan dan jari aku. Hahaha. Dan sampai sekarang aku masih lagi suka pakai inai dan masih lagi suka tengok orang conteng tangan aku dengan inai.

Dan nak jadikan cerita , untuk majlis akad nikah aku haritu aku nak henna artist yang terbaik untuk inaikan aku. Bajet retis sangat kau Nadia. Kbai. Hahahaha. Bukan apa , bila lagi aku nak merasa buat inai dekat rumah dan tak bersesak sesak dengan orang ramai sambil terhidu gas ketiak orang keeennn. Bila lagi nak merasa bagi arahan dekat orang dalam rumah untuk tolong amekkan aku air dan segala galanya macam aku yang berkuasa. Gitu.


Eh apa introduction kau panjang sangat ni !!


Maka dengan itu , aku pilih Leahenna Artist untuk jadi henna artist aku untuk majlis akad nikah baru baru ni. Baru lagi ke kalau dah lebih 10 hari ? Lulzzz. Kenapa aku pilih Lea sebagai henna artist aku ? Sebab aku tengok dia banyak inaikan artis artis Malaysia dan aku kan retis. Kenalah sama level dengan retis. Kuikuikui. Tak tak tak. Aku pilih Lea sebab aku tengok kerja dia kemas dan yang penting tak cekik darah sangat. Ehek.


Kemain serious muka kau Nadia. Nak pergi mana muka serious macam tu ? Kahkahkah. Ni time aku berinai haritu. Orang selalu malam berinai , aku ? Siang berinai lepas tu pergi Pavilion makan Suki-Ya. Bahahahaha. Aku berinai awal 2 hari (Rabu) , sebab aku lambat book Lea and masa tu memang jadual Lea dah pack. But , masa hari Jumaat tu inai masih lagi cun melecun. Gila tak cun , mandi pun pakai plastik kat tangan kat kaki okeh. Ekekekee. :P


Aku berinai start pukul 11 dan inilah hasilnya masa aku cuci pukul 2 petang. Merah !! Cantik !! Sukaaaaaa sampai nak pengsan. Hahahahaa. Yang dekat jari tu Lea guna inai daun sebab tu dia warna oren sikit. Tapi besok paginya merah gila. Baru nak naik warna merah tu , superb. Macam magic pula. Beheeeee. 

So , siapa siapa yang nak berinai tu bolehlah contact Lea for more details. Especially pasal harga pakej dan availability Lea. Jangan risau Lea ni tak garang , masuk air lagi ada. Kahkahkah. All the best.

Facebook : Henna Artist
Instagram : Leahenna_artist
Phone Number :  017-2840975 (Whatsapp) 

Thanks for your time , love ya people.


p.s : rasa macam nak pakai inai lagi je , nak ajak Wan pergi conteng tangan lah. ehem.


xoxo


26 comments:

  1. cantik dear... ina pun perah buat reserch masa nak kahwin dulu. ramai yang guna perkhidmatan beliau. sgt2 superb...

    amboi puan dh sekarang kan... gud luck dear... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Ina. Hihihi. Tula kita kemain buat research tau. Sabar jela. :D

      Delete
  2. Cantikkan inai yg Lea buat..kita pun rase nk inai lg ahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cantik ! Suka gila sampai nak pengsan. Haha. Tula kita pun nanti ada masa nak pergi hulur tangan dekat rumah dia. :D

      Delete
  3. cantik !! merah menyala dan kemasss...dah jadi puannnn oiii ! huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Keeennn ! Cantik kannn. Tula pasalnya oi mak yong. :P

      Delete
  4. puas hati design dengan harga.. kemas lagi.. terbaik!

    next review plssssssssssss =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yesss ! Kita pun sangat puas hati , takde menyesal apa pun. Amboii. Next apenya eh ? Takde apa dah kot. :P

      Delete
  5. cantiknya..kemas pulak tu..eh!!panjangnya jari kaki..teror main bola sepak ni..ejehheheheh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kemas kan. Jari kaki tu panjang senang nak korek hidung la kak. Nampak tak fleksibel. Hahahahaha. :P

      Delete
  6. Scha pun amek dia buat henna utk wedding kawan. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh yeke ? Wah ! Sama pula. Sep sikit. :D

      Delete
  7. walaupun iolls bukan retis macam Nad, nak gak merasa inai ngan Lea ni..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa lagi nanti event book je Lea. Tapi wajib cepat nanti jadi cam kita , full ! T_T

      Delete
  8. nanti kenduri pakai lagi kan.. i is nak menyebok jugak lah lah lah lah ehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eeee tak malu je nak menyebok. Hahaha. Aah nanti aku bagitahu bila aku pakai. :D

      Delete
    2. alaaa laki i bagi greenlight dah tp tak kasi conteng2 katenyer

      Delete
    3. Wakaakakaka ! Da tu greenlight kalerkan tang mana ? Kuku je ? Larh tu aku boleh tolong. :P

      Delete
  9. wei..terus mengidam nk berinai!huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Weiii inai ar sendiri , hang kan reti inai inai. :P

      Delete
    2. xfeel la wt sniri...nk dimanjakan! :P

      Delete
    3. Pi call mana mana henna artist la camtu. Hahaha. :P

      Delete

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah