Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Wednesday, October 1, 2014

Dah 1k entry aku tulis ?? Woah !

Assalamualaikum & Hello.

Eh , eh , eh. Aku baru perasan yang entry aku tulis dalam blog Nurie.Sya.Nadia ni dah mencecah 1k. Gila ke apa budak ni. Hahahaha. Bila pikir pikir balik , entah apa entry entah yang aku tulis sampai mencecah 1k. Semestinya lebih nonsense daripada information. Maafkanlah.


Semoga dengan beribu ribu entry yang aku tulis ni dapatlah membantu korang korang dekat luar sana. Tak dapat tolong banyak , tolong sikit pun jadilah ye. Hehehe. Walaupun most of the entry adalah entry syiok sendiri. Korang buat buat pejam mata jelah eh. Bahahahahahaha. But , still kalau aku ada maklumat untuk dikongsi , aku kongsi. Mohon janganlah ada yang jemu baca blog aku. 

To those yang keep commenting dekat each entry aku , walaupun entry tu tah apa apa. Thank you so much. Love you all ketat ketat. Hamboi ! Semoga lepas ni aku akan terus rajin , gigih dan tabah mengupdate blog (dibaca sekarang pun dah malas). Mihmihmih. Semoga lepas lepas ni aku akan terus menulis dengan entry yang lebih bermanfaat. Who knows. Ehek.


Nah terimalah pose special daripada tuan tanah , Nuriesya Nadia.

Thanks for your time , love ya people.


p.s : happy 2 years 8 months boyfie ! see u tonight. muah muah. ^_^


xoxo


10 comments:

  1. 1000 banyak tuuu...btw i like ur weeding make up..tak tebal sgt..look nature..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1000 entry yang nonsense je Nelly , btw thank you ! :)

      Delete
  2. banyak nya dah seribu...Pandai juga Nad ni merepek ye?/hahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bab merepek ni memang handal kak oi , tayah suruh. Hahahaha. :P

      Delete
  3. woww seribu?? anne baru separuh.. haha..
    menabung sunsilk utk puan nad.. mihmihmih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi banyak dah draft balik Anne. Hahaha. Amboii. Ngilu tau baca Puan Nad tu. :P

      Delete
  4. Replies
    1. Eh eh eh , pengantin mana tu ? Hahaha. :P

      Delete

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah