Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Wednesday, December 3, 2014

Wordless Wednesday : Yoga Cats

Assalamualaikum & Hello



Siapa dekat sini kucing dia boleh buat Yoga ? Saya ! Saya ! Hahahaa. 

Thanks for your time , love ya people.

p.s : 4 kedai cari kerabu mangga semalam , nan hado juga ! 



18 comments:

  1. Wau mencari kerabu mangga ye.. Kemain!
    Semoga semuanya baik-baik saja ye dik. Jom kerja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha semua pasal entry sendiri update semalam. Choii sungguh. Moh moh ! :D

      Delete
  2. assalamualaikum
    singgah pagi
    hari ini anum baru masuk keja setelah 2 hari bercuti
    hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wasalam Anum. Amboii cuti sakan nampak. Hehe.

      Delete
  3. hahaha.. kemain kucing pun nak yoga ha.. -.-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kucing pun nak jaga badan dan kesihatan okeh. Hahaha.

      Delete
  4. Replies
    1. Cube bayangkan pak janggut buat yoga. Hahahaha. Mau terbalik !

      Delete
    2. dengan perut besar dia tu...tak payah bayang pun mmg dah confirm!

      Delete
  5. Replies
    1. Hahaha akak jangan macam macam. Terliur sebab gambor entry semalam tu la. Hahaha

      Delete
  6. ya Allah..comel nya..

    buat sendiri je la kerabu mangga tu..
    sap sap soi je ..dah siap!ekekke

    ReplyDelete
  7. haha..kucing saya memang memanjang buat Yoga.tu umur dah 13 tahun pun boleh beranak lagi.siyes, tak tipu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wahhh ! Produktif betul kucing itu. Hahahaha.

      Delete

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah