Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Monday, January 5, 2015

Alexa - 5 January 2015

Assalamualaikum & Hello.


Dah lama tak check ranking Alexa ni hoi. Sebab apa ? Sebab malas - sebab asyik membesar je nombornya.
Tapi harini terdetik pula nak tengok , eh ! 3 angka !!


 WAH !!


Tak pernah pernah.
Doakan jela nombor tu tak membesar lagi , mohon mengecillah ye.


TAPI !!


Biasanya esok lusa membesarlah ia. Luls.
Yang nak check ranking Alexa korang.




Thanks for your time , love ya people.


p.s : janganlah demam , baru target taknak MC tahun 2015 ni. eh. macam mustahil je.


24 comments:

  1. congrats dik! ni semua sebab entry berjalan & makan ni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you kak , itulah pelik juga. Mohon makin rajinlah pergi makan dan jalan jalan. Eh. :D

      Delete
  2. wahh tahniah kak ^^ ina punya angka lagi besar tau hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Ina , huhu. Ni pun tak tahu bape lama akan bertahan. Hahaha.

      Delete
  3. wuuu dah tiga angka. tahun depan tinggalkan jadi dua angka je. wohaaaa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan naik balik je ni Nani. Huwaaa. Alexa ni kan cepat nau naiknya. T_T

      Delete
  4. Replies
    1. Minta minta kekal jela macam ni. ^^

      Delete
    2. kena kejar la.. jangan ada roadblock sudah

      Delete
    3. Hahahaha. Kejar jangan tak kejar. Kalau roadblock. Kasi redah. :D

      Delete
  5. hoiii...gila lah! 3 angka beb!...congratssssssss

    blog hitam puteh tu xpenah kejar pun alexa ni...acaner? huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Silalah kejar ! Jangan bagi terlepas. :D

      Delete
  6. peh peh kak che ta mmg tak terkejut pon dpt 3 angka kikiki
    Chaiyuk kak nurie gogogo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha kak che ta terussss ! Hahaha. Tak terkejut eh. Pandailah dia ni. :D

      Delete
  7. Wahhh..alexa mencanak laaaa...

    Tq be my Nuffnangers - http://www.bakul2011.com/2015/01/jom-review-nuffnangers-6-januari.html

    ReplyDelete
  8. wahhhh... bagusnyaaa. heheheee =) proud of u dear

    ReplyDelete
  9. gila ahhh. tak jejak lagi angka ratusss2. hahaha. sedihnyaaa

    ReplyDelete
  10. akak kompom bertambah besar sebab dah lama tak on blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takpe , akak boleh catch up balik punyaaaa. Tula lama tak nampak akak. T_T

      Delete

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah