Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Monday, February 23, 2015

Lirik Lagu : Siti Nurhaliza - Terbaik Bagimu

Assalamualaikum & Hello.

Siti Nurhaliza – Terbaik Bagimu

Rasaku kamu ada
Di setiap sedih juga senangku
Rasanya kamu sudah
Menjadi bintang terang hidupku

* Chorus :

Masih kurang rasaku
Mencintai hatimu
Ingin aku jadi terbaik bagimu

Masih kurangkah aku
Menyayangi hatimu
Mahu aku mengganti setiap
Sukar mu dengan tenang

Rasaku kamu ada
Di saat senyum juga tangisku
Rasanya kamu sudah jadi yang
Terbaik bagi aku

* Ulang Chorus

Masih kurangkah aku
Menyayangi hatimu
Mahu aku mengganti setiap
Sukar mu

* Ulang Chorus


Entah kenapa lagu ni pula yang aku repeat dengar dari semalam. Hurm.


Thanks for your time , love ya people.


p.s : semoga aku menjadi yang terbaik bagimu , gitu.


24 comments:

  1. memang terbaik pun! terpukau memula dengorr :)

    ReplyDelete
  2. ye la aku layan kan je la ko ni sejak-sejak jadi malas nie..kekeke..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tolonglah kak layankan je , hahaha. Malas takleh bendung ni. T_T

      Delete
  3. Nyanyikan untuk ai peliss. Hahahah :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha mau hujan batu KL ni nanti kalau kita nyanyikan. :P

      Delete
  4. Lirik lagu tu macam kena pula dengan situasi akak sekarang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sabar okay akak , stay strong. Jangan sedih sedih tau. :)

      Delete
  5. layan.. siap burn lagu nie dalam cd. balik kg, dengar dalam jem sambil nyanyi sekali huahua..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu diaaaaa punya layan , gigih terus burn dalam CD. Hahahaha.

      Delete
  6. bestkan lagu ni.. hntr whatsapp kalau ada lagu ni.. hehehe =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada ada , nak ke ? Meh nombor Ty. Ekekeke. Layan woooo. :D

      Delete
    2. Sila sila PM sis. #SayaJual. Hahaha.

      Delete
  7. Bila nak upload video nad nyanyi lagu ni??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak , jangan minta yang bukan bukan. Hahahaha.

      Delete
  8. Alamak..xpernah dgr lagi ni...maklumlah radio kat kereta rosak..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahahaha ! Comel jela Cik Mah ni. :D

      Delete
  9. lagu baru Dato CT ke.. jap nak google Youtube

    ReplyDelete
  10. Yang mana satu ek? Baca lirik macam tak tahu je macamana lagunya.... Nanti pi google sendiri cari kat youtubelah nampak gaya!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Carilah kak , untung untung boleh kasi KL ni hujan sikit harini. Wakakakaka. :D

      Delete

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah