Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Wednesday, February 18, 2015

Nurul Hidayah & Megat Indera Putera Shah Wedding

Assalamualaikum & Hello.

Hampir seminggu dah budak 2 orang ni jadi husband and wife , baru harini aku nak cerita pasal dorang. Hahahaha. Gila lembab kau ni Nadia. Ekekeke. Eh. Mujur aku tak tunggu sampai si Dayah tu bunting pelamin okay. Hahahaha.

Date : 14 February 2015
Location : Dewan Banquet MBSA

Actually Dayah ni aku kenal masa sama sama belajar dan ponteng kelas dekat UiTM Seri Iskandar. Throwback 8 tahun lepas. Pergh gila tua. Hahahaha. Dayah ni la partner in crime aku selain daripada Piqa (baju kurung merah). Dan bila trio ni bergabung selalunya memang meletop. Wakakakaka.

Dan Megat ni pula aku kenal daripada zaman sekolah. Hahahaha. Macam mana pula Dayah kenal Megat dan Megat kenal Dayah ? Dah tentulah sebab UiTM dihatiku. Lol. Relationship dorang ni sikit lagi nak masuk slot sinetron tahu tak , sabar jela aku. Tapi. Alhamdulillah. Jodoh dorang dua ni kuat. Kahwin pun akhirnya. Legaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Phew.



Yang best bila attend wedding ni ialah bila dapat jumpa kawan kawan lama. Lol. Macam lama sangat aku tak jumpa si Husna tu , memang lama sangat tak jumpa Husna tu. Hahahaha. By the way , yang baju kurung merah ni la Piqa. Dia la yang selalu menyamar jadi lelaki time ktorg keluar bertiga. Hahahaha.


Nah muka budak budak sekolah aku. Budak budak kelas aku to be exact. Dulu masing masing perangai memang mengucap cikgu masing masing. Kalau tak kena sumpah seranah tu macam tak sah. Now semua dah besar , dah nak tunang nak kahwin dah pun masing masing. Lepas ni beranak pinak pula sorang sorang. Perghh. Masa berlalu dengan pantas.




Dan dah tentulah aku datang wedding dengan my other half , nak harap aku bawa kereta ? Start enjin jela yang aku reti. Hahahahaha. Tu pun mengigil tangan takut kereta tak start. Ngok. Padahal time ni Wan sepatutnya kerja , tapi biasalah kuasa si isteri ialah membodek suami untuk ambil cuti. My bestfriend kahwin kottttt.


Aku nak selfie dengan bini kau jela Megat oiii. Aku taknak kau masuk dalam gambar. Eeeee. Tak faham faham. Hahahaha. Lepas tu boleh pula cakap 'Sorry , aku masuk dalam gambar'. Eh kau ni. Mujur kau tu pengantin tahu , kalau tak ? Macam biasalah. Gadoh.


Okay selfie tanpa gangguan entiti. Hahaha. Puas hati aku.


Dear Dayah , pergh ! Gila betullah. Rasa macam tak boleh terima pula kau dah jadi bini orang. Rasa macam kau tu budak budak lagi. Rasa macam kau tu very naive lagi weh. Macam tak sesuai je nak jadi bini orang lagi. Kakakakaka. Moga moga jadi isteri yang solehah , dengar cakap suami , pergi masak sedap sedap , jangan bangun tengahari , jangan nak whatsapp aku 24 jam ajak gosip. Muahahahaa. Weh serious rindu nak gossip. Lol ! Moga bahagia hingga ke Jannah.

Dear Megat , kau jaga jela kawan aku ni elok elok. Ni bukan macam kapel eh , boleh putus boleh sambuing. Kau buat hal , matiklah kau aku kerjakan. Hahahaha. Semoga bahagia selalu. Ameen.

Thanks for your time , love ya people.


p.s : aku tengah tunggu turn Piqa pula ni , lepas tu group trio - expired.

32 comments:

  1. tahniah kawan tu...best tau kawin ni..kekekee..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amboi nampak nau best tu kak , simpan sikit gelak tu. Kakakakaka. :P

      Delete
  2. Hoi, UiTM Sri Iskandar Perak?

    Tahun bila ni?
    Taman Maju?
    Jusco Ipoh?
    Bas buruk?

    Hoiiii, I alumni sana juga!

    -Kakak korea sri iskadar course OM-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoii ! Ate bota kami mari. Lol.
      Tahun : 2007
      Taman Maju : Zaman ktorg update ade KFC je.
      Jusco Ipoh : Tempat shopping dapat PTPTN. Ekekeke.
      Bas Buruk : Bila takde duit nak sewa keretaaaa.

      Ohhh ! OM ke , Kami AC !! Helloooo. Hahahaha

      Delete
  3. Wuuu ganasnyaaa nak kerjakann orang. hahahah. moga berbahagia untuk kawan Nadia ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baru tau ke ape tuan tanah blog ni memang ganas ? Hahahaha.

      Delete
  4. SALAM DAN HI , JEMPUT UNTUK MENYERTAI 'IPHONE 5S GIVEAWAY BY SYAFIQ SPECKI' MENANGI HADIAH LUMAYAN SEBUAH IPHONE 5S ORIGINAL DAN HADIAH-HADIAH LAIN. ---> KLIK SINI UNTUK SERTAI<---

    ReplyDelete
  5. cantik nya pelamin dia..dia pun cantik..:p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kembang kempis kembang kempisla kalau dia baca komen ni. :D

      Delete
  6. Macam yang tudung pink tu lagi menyerlah warnanya hahaha. Macam dah overshadow pengatin pula

    ReplyDelete
    Replies
    1. Erkkk ! Alamak. Hahaha. Si tudung pink tu memang suka caras pengantin. Ekekeke. :P

      Delete
  7. woot woot new neighbour ;)


    http://rashidmajidofficial.blogspot.com/2015/02/rm-modestyonstreet.html

    ReplyDelete
  8. kihkihkihhh lawaklah entry ni. tahniah kpd pengantin!

    ReplyDelete
  9. peh peh semua cecantik ni dah kenapa trio oi hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uiii tipu sangat kan ? Tak baik tau Qila. Hahaha.

      Delete
  10. fuh nasib baik takde gambar yang membuktikan aku terlampau kurus! ok bai!

    ReplyDelete
  11. wahhhhh cantik pengantin wuwuwuwuw

    lamanya tak singgah blog nad ahahahaha, berubah dah blog..cantikkkk!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai Iqa ! Entahnyaaa , lama na menghilang. Huhu. :D

      Delete
  12. hoi ya hoi! huhuhu...makan nasi kenduri je manjang..LOL

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nurie dan makanan kan berpisah tiada. Lol !

      Delete
  13. mmg seronokkan dpt jumpa geng2 lama...mcm2 bnda nk cerita...selamat pengantin br kawan nadia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahu takpe cik mah , banyak bende nak cerita. :D

      Delete
  14. alhamdulilah semoga cepat dapat anak comel

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amiinn. Hahaha. Tapi mohon jangan caras kecomelan anak Nad. Eh. Hahahaha.

      Delete
  15. Tahniah dan Selamat Pengantin Baru buat Dayah dan Megat. Moga berkekalan hingga ke jannah. Jangan gaduh-gaduh selalu sampai bersiri-siri sinetron babak gaduh ya. Gaduh manja takpa. Minta perhatian omputih kata :)

    Amboi, Nadia.... pesanan penaja tu macam dari seorang ketua gangster kepada anak buahnya. Hahaha!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu kak , gado gado manja takpe. Hahaha. Jangan meroyan nanti. Erkk ! Memang seorang Nadia ni gangster kecik kak. Hahahahaha.

      Delete

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah