Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Wednesday, February 25, 2015

Wordless Wednesday : Geram !!!

Assalamualaikum & Hello.


Aku tumbuk muka kau kangggggg !!! 


Thanks for your time , love ya people.


p.s : esok cuti , lusa kerja. pffttt !


20 comments:

  1. sabo sabo ek, jangan nak tumbuk orang jelah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hilang kesabaran bila nak extend cuti g Jumaat tak lopeh. T_T

      Delete
  2. Replies
    1. Tak dapat extend cuti. Haha. Sabarlah ni Ty syg. T_T

      Delete
  3. Gila gengster bini orang ni ! Hahaha. takmau bengang bengang ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bini orang ni memang gengster la , bini biniku gengster. Hahahaha.

      Delete
  4. ohoi garangnya..tumbuk je! hehehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohoii lama tak nampak kak , tumbuk nak ? Ekekekeke. :P

      Delete
  5. Amboi...garang betul.ni..hehehe

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Geramlaaaa dengan ABC Cornetto. :P

      Delete
    2. nanti kalau balik utara ajak lah encik suami tu melawat pantai merdeka. boleh makan abc cornetto. hehehe

      Delete
    3. Kalaulah dekat Aisya , dia pun tak kuasa nak layan kerenah kita yang asyik nak mencekik je keje. Hahahaha.

      Delete
  7. La... dah kenapa ni? Muka comel-comel tetiba bertukar jadi gangster, haruslah seram sejuk akak melihatnya. Tapi Leonardo tu kalau tumbuk akak pun akak rela :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biasalah kak , angin pasang surut. Gitu. Hahahaha. Amboii sangat kan Leonardo tumbuk rela saje. Hahahaha.

      Delete
  8. ish jangan marah2 nanti naik jerawat haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahah , jerawat tak naik. Selera makan raksasa yang naik. :P

      Delete

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah