Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Malaysian Free Auto Backlink Exchange

Wednesday, March 4, 2015

Wordless Wednesday : Take Time !

Assalamualaikum & Hello.


If you can wait for the correct time to come , just wait.
Whether its a good news or its a bad news , just wait.
Because some thing take time , just wait !


Thanks for your time , love ya people.


p.s : some people just don't respect our privacy.


16 comments:

  1. some times no time,, to buzy hahahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biasalah tokey , mane ada masa tuk kawan kawan. Hahahahahaha.

      Delete
  2. Replies
    1. Yeay ! Teruskan sokongan anda BBL. Hahaha.

      Delete
  3. Memanglah take time, tapi nak menunggu tu je yang no time selalunya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah pun kan , no time nanti datang baliklah kalau tu. Wakakaka. :D

      Delete
  4. Replies
    1. Anyonyonyo , comel sangat Kak Lily ni. ^_^

      Delete
  5. Tunggu je..kalau ada,ada la..
    tak de ,ok je....kan??:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu kak , lek lek dulu kaaann. :D

      Delete
  6. dari benda sebesar alam, sampai lah yg sekecik zarah, itu namanya rezeki. kalau Allah kata ada, ada lah. kalau Dia kata tunggu, tunggu lah. lain orang mesti lain rezekinya. tak gitu? hikhik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul ! Tepat sekali dan kalau ada rezeki tu dan belum lagi untuk dicerita , usah ditanya. Wakakaka ! Tetiba.

      Delete

Nurie.Sya.Nadia Copyright © 2014 Designed by Ms.Azhafizah